Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنتفورد 4 – یونایتد 0؛ "تن هاگ" با رونالدو هم زمین خورد+ عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم شکست خورد و نتوانست امتیاز کسب کند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد، امشب و در چهارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، در ورزشگاه گیتچ کمیونتی، به مصاف برنتفورد رفت و برابر این تیم با نتیجه تحقیرآمیز 0-4 شکست خورد.
یونایتد که در هفته نخست هم شکست خورده بود، در این دیدار تمام ستاره‌هایش به شمول رونالدو را در اختیار داشت اما نمایش امشب بدتر از هفته گذشته بود و تنها در نیمه نخست 4 بار دروازه دخیا باز شد.
یونایتد در دقیقه 10 گُل نخست را دریافت کرد و دخیا روی شوت نچندان محکم جاش داسیلوا ضعیف عمل کرد و توپ از دستانش رها شده و وارد دروازه شد. در دقیقه 18 سنکربان اسپانیایی پاس اشتباه به هم‌تیمی خودش داد و ماتیاس یلسن بازیکن برنتفورد آن را ربود و با بغل پا وارد دروازه شیاطین سرخ کرد و تیمش را با نتیجه 0-2 پیش انداخت.
قبل از پایان نیمه نخست، برنتفورد به دو گُل دیگر رسید و در دقایق 30 و 35، توسط بن می و امبومو به گُل رسید و با برتری راهی رختکن شد.
در نیمه دوم شیاطین سرخ تلاش‌های زیادی برای جبران نتیجه انجام داد و اریک تن هاگ چندین چند تعویض انجام داد اما نتیجۀ در پی نداشت و بازی با همان نتیجۀ نیمه نخست به پایان رسید.
با این شکست، اریک تن هاگ به اولین سرمربی منچستریونایتد تبدیل شد که در 20 سال اخیر دو بازی ابتدایی خود را در لیگ با پشت سر می‌گذراند.
به این ترتیب یونایتد دومین شکست متوالی را متحمل شد و بدون امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال انگلستان قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала