شش تن به اتهام همکاری با مولوی مهدی در بامیان بازداشت شدند

© IND. Persian پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید
پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2022
عضو شوید
این افراد پس از آن بازداشت شده‌اند که ملا عبدالله سرحدی، والی طالبان در بامیان، روز گذشته به منظور بررسی وضعیت امنیتی به ولسوالی‌های یکاولنگ نمبر ۱ و ۲ سفر کرده بود.
منابع محلی در ولایت بامیان تایید می‌کنند که نیروهای لوای پنجم ارتش طالبان، شش تن را در ولسوالی یکاولنگ بامیان به اتهام همکاری با مولوی مهدی مجاهد بازداشت کرده‌اند.
یک منبع معتبر محلی که نخواست از وی نام برده شود، به روزنامه ۸‌صبح گفت که طالبان این افراد را پنج‌شنبه‌شب، ۲۰ اسد، از روستای دگای ولسوالی یکاولنگ نمبر ۲ بازداشت کرده‌اند.
پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
دستگیری 4 نفر به اتهام همکاری با فرمانده مهدی از سوی طالبان در بامیان
این افراد پس از آن بازداشت شده‌اند که ملا عبدالله سرحدی، والی طالبان در بامیان، روز گذشته به منظور بررسی وضعیت امنیتی به ولسوالی‌های یکاولنگ نمبر ۱ و ۲ سفر کرده بود.
یک باشنده محل نیز بازداشت شش تن به اتهام همکاری با مولوی مهدی از سوی نیروهای طالبان را تایید کرد، اما به دلیل ترس از طالبان، از دادن جزییات خودداری کرد.
در همین حال عبدالصبور فرزان سیغانی، سخنگوی والی طالبان در بامیان، با تکذیب این رویداد، آن را شایعه خواند.
گفتنی است که پیش از این نیز طالبان افرادی را به اتهام همکاری با مولوی مهدی در بامیان بازداشت کرده‌اند که هیچ‌گونه اطلاعی از سرنوشت آن‌ها در دست نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала