Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی قطعی "ممفیس دیپای" از بارسلونا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
یوونتوس بازیکن هلندی بارسلونا را می‌خواهد و حاضر است معامله او را هر چه سریع‌تر انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، آینده ممفیس دیپای در بارسلونا هنوز مشخص نیست، اما در حال حاضر او بسیار به جدایی از این تیم نزدیک شده است و احتمالاً راهی ایتالیا خواهد شد.
یوونتوس در چند روز گذشته پیام‌هایی را برای ممفیس دپای و بارسلونا ارسال کرده و در روزهای اخیر تماس‌های خود را برای رقم زدن انتقال بیشتر کرده است. یووه از بارسلونا می‌خواهد که قرارداد این بازیکن را فسخ کند و به او اجازه دهد طی یک انتقال آزاد جدا شود
دپای می‌داند که با آمدن روبرت لواندوفسکی، رافینیا و تمدید عثمان دمبله، جایگاه خاصی در پروژه جدید ژاوی نخواهد داشت و به همین دلیل به دعوت بارسلونا به تغییر باشگاهش نگاه مثبتی دارد.
این بازیکن در حالی راضی به جدایی از بارسا شده که باشگاه یوونتوس حاضر است او را پس از فسخ قرارداد به خدمت بگیرد. خروج مهاجم هلندی از بارسلونا مقدار قابل توجهی پس‌انداز برای این تیم به دنبال خواهد داشت و به میزان قابل توجهی از دستمزدها کاسته می‌شود.
دپای در تابستان پیشنهادهای متعددی داشته، اما یوونتوس در مورد علاقه خود نسبت به سایرین محکم‌تر عمل کرده است. علاوه بر این، دپای به بارسا اعلام کرده بود که تنها در صورتی این باشگاه را ترک می‌کند که به یک باشگاه بزرگ دیگر منتقل شود.
مذاکرات در حال انجام است و در ایتالیا، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه قبلاً با دپای توافق رسیده و او برای دو فصل قرارداد امضا خواهد کرد.
توتو اسپورت حتی از دریافت حقوق شش میلیون یورویی صحبت کرده است. به نظر می‌رسد که همه طرفین راضی به این انتقال هستند و دور از انتظار نیست که طی روزهای آتی شاهد جابه‌جایی ممفیس از بارسلونا به تورین باشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала