Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید پرز از احیای رقیب سنتی؛ "بازگشت بارسا جایگاه‌اش به نفع فوتبال است"

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEفلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید احیای دوباره بارسلونا را به نفع فوتبال دانسته و آنرا خوب توصیف کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال بارسلونا در مرکز سیرک فوتبال جهان قرار گرفته زیرا جنجال‌هایی پیرامون مشکلات مالی؛ باشگاه کاتالانی را در تابستان امسال به تیتر درشت خبرها بدل کرده است.

اما در تازه ترین مورد؛ فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید در صحبت با موویستار گفت: "فصل‌هایی وجود دارد که همه ما بهتر یا بدتر عمل می‌کنیم، اما بارسا در کنار مادرید یکی از مهم‌ترین نهادهای جهان است. او (بارسلونا) باید به همان چیزی که هست بازگردد و این برای همه و برای فوتبال جهان خوب است."

باشگاه کاتالانی با خریدهای متعددی از جمله رافینیا از لیدز و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به دنبال بازگشت به جمع بزرگان فوتبال اروپا در تابستان امسال است.
با این حال، با توجه به این‌که وضعیت مالی باشگاه چندان مطمئن نیست، بحث‌ها را بیشتر کرده است؛ جالب‌تر این‌که بارسا تاکنون نتوانسته هیچ یک از بازیکنان جدیدش را ثبت نام کند و گفته می‌شود که در آستانه فعال کردن "اهرم چهارم اقتصادی" است.
بارسلونا بیش از یک میلیارد پوند بدهی دارد اما در تابستان امسال بیش از هر باشگاه دیگری در اروپا پول خرج کرده است. لالیگا ثبت نام خریدهای جدیدش را به این دلیل مسدود کرده که باشگاه پول کافی در مقابل خروجی خود پس انداز نکرده است.
فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات منجر به انتقاد چهره‌های مختلف در فوتبال جهان شده از جمله گری نویل که از FIFProاتحادیه‌ای که نماینده فوتبالیست‌های حرفه‌ای است، خواست تا در مورد "ایستادگی" بارسلونا روی پرونده فرانکی دی‌یونگ به منچستریونایتد مداخله کند.
در همین حال یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ، پس از اعلام انتقال لواندوفسکی به غول اسپانیایی، از هزینه‌های بارسلونا ابراز ناراحتی کرد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل تابستان امسال گفت که از هزینه‌های باشگاه گیج شده و پیشنهاد می‌کند که آنها فقط اجازه دارند اینقدر بیهوده هزینه کنند زیرا آنها بارسلونا هستند.

"[بارسلونا] تنها باشگاهی در جهان است که پول ندارد، اما تمام بازیکنانی را که می‌خواهد می‌خرد. من نمی‌دانم چگونه این کار را انجام می‌دهند. کمی عجیب است، کمی دیوانه کننده است. آنها نه تنها رابرت، بازیکنان جدید زیادی جذب کردند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала