Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسپورت مدعی شد؛ آیندۀ "دی‌یونگ" امشب مشخص می‌شود

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
بارسلونا و ستاره هالندی قرار است به زودی جلسه‌ای باهم برگزار کنند تا شرایط این بازیکن مشخص شود.
به گزارش اسپوتنیک، در طول تابستان یکی از شایعات مهم نقل و انتقالاتی منچستریونایتد انتقال فرانکی دی‌یونگ به این باشگاه بود.
دی‌یانگ حاضر به تمدید قرارداد با بارسلونا برای کاهش دستمزد خود نیست و همچنان پیشنهاد سایر تیم‌ها را رد می‌کند. او از رفتار باشگاه بارسلونا ناراحت است و از باشگاه می‌خواهد به قرارداد متعهد بماند.
در تازه ترین مورد، نشریه اسپانیایی "اسپورت" مدعی شده که بارسا و دی یونگ قرار است بزودی جلسه ای باهم برگزار کنند تا تمام شرایط بررسی شود.
انتظار می‌رود بعد از این جلسه آینده بازیکن مشخص شود. بارسا به دی‌یانگ این فصل 22 میلیون یورو باید دستمزد بدهد و از این‌رو باشگاه به بازیکن کاهش 50 درصدی آن را پیشنهاد داده است اما ایجنت و بازیکن این کاهش دستمزد را قبول نمی‌کنند.
ستاره هالندی به این باور است که فصل قبل تلاش بسیاری برای شرایط ویژه بارسا کرده است و انتظار دارد این فصل دستمزد خود را دریافت می‌کرد. در غیر از آن بارسا 150 میلیون یورو برای نقل و انتقالات خرج کرده است پس چطور این دستمزد را نمی‌خواهد بدهد.
رویای لاپورتا ماندن دی‌یانگ در بارسا است. البته با توجه به قانون این ستاره می‌تواند بدون کاهش دستمزد هم در تیم بماند. البته درگیری بارسا و این بازیکن بعد از آن که باشگاه اعلام کرد، تمدید آن‌ها غیر قانونی بوده است بدتر از گذشته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала