Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد در مورد اخراج از چلسی: "رابطه‌ام با سران باشگاه را از دست داده بودم"+ عکس

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard
Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی و فعلی اورتون توضیح می‌دهد که چرا از تیم لندنی اخراج گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ فرانک لمپارد سرمربی اورتون در مورد این‌که چرا در سال 2021 از تیم چلسی برکنار شد؛ توضیح داد.
اسطوره آبی‌های لندن در جون 2019 هدایت چلسی را گرفت و جانشین مائوریزیو ساری شد و قراردادی سه ساله امضا کرد.
او به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین مدیران آینده اروپا معرفی گردید اما نتوانست به موفقیتی دست یابد که او را روی نیمکت داغ استمفورد بریج نگه دارد.
لمپارد تنها 18 ماه پس از انتصاب در جنوری 2021 برکنار شد و تیمش در رده نهم لیگ برتر قرار گرفت. سرمربی تافی‌ها در تابستان 2020؛ برای چلسی 200 میلیون پوند هزینه کرده بود. او خروج خود را در پادکست با عملکرد بالا توضیح داد و دلیل اصلی آن را عدم ارتباط می‌داند.

لمپارد گفت: "در پایان دوران حضورم در چلسی، ارتباطم را با افراد مهم بالای سرم از دست دادم که باید بیشتر سعی می‌کردم آن‌ها را حفظ کنم. این یکی از تأملات من در مورد آن بود، زیرا پس از آن این خلأ به یک مسئله تبدیل شد. مطمئناً این فقط تقصیر من نبود، زیرا فکر می‌کنم این باید یک مسئولیت دو طرفه باشد زیرا باید احساس حمایت کنید."

رومن آبراموویچ مالک سابق باشگاه عادت داشت با رویکردش در انتصاب و برکناری مدیران، به سرعت عمل کند.

لمپارد احساس می‌کند که زمان لازم برای موفقیت به او داده نشده است: "همانطور که می‌گویید، چگونه می‌توانید به این چشم انداز بلندمدت دست یابید؟ خوب، بهتر است زمانی که شرایط کمی سخت است از شما حمایت شود زیرا این واقعیت فوتبال است."

لمپارد افزود: "یکی از بزرگترین پشیمانی‌هایی که دارم، آخرین دوره حضورم در چلسی است که در آن در رده دوم بودیم و با شکست‌های کوتاهی مواجه شدیم که باعث شد در عرض یک ماه کارم را از دست بدهم. از رتبه دوم جدول تا نهم، و من فکر می‌کنم چهار شکست در لیگ و تو رفتی."

وی در پاسخ به این سوال که آیا از مراحل آخر دوران سرمربیگری خود در آبی‌ها لذت برده یا خیر، در پایان گفت:"نه، من در چند هفته گذشته از آن لذت نمی‌بردم. و این خیلی سریع اتفاق افتاد. من واقعا از زمانی‌که به طور کلی با تفکر کار می‌کردم لذت بردم."

در همین حال لمپارد در مورد تحریم آبراموویچ توسط دولت بریتانیا نیز صحبت کرد. لمپارد فردی بود که در مورد رابطه‌اش با این میلیاردر روسی مورد سوال قرار گرفت. پاسخ او جالب بود و احساسات او را در مورد اخراجش به عنوان مدیر روشن می‌کند.

هافبک افسانه‌ای انگلیس (از طریق دیلی میل) گفت: "من احتمالا می‌توانم روی یک دست حساب کنم که چند بار او را در سال‌های گذشته دیده‌ام. من برای چلسی کار کردم، که برای 13 سال لذت مطلق بود و اینجاست که می‌خواهم آن را ترک کنم."

این تصویری از فقدان رابطه‌ی لمپارد و آبراموویچ در زمان هدایت چلسی به دست می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала