Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار رئیس جمهور ترکیه با رئیس تربیت بدنی افغانستان

دیدار رئیس جمهور ترکیه با رئیس تربیت بدنی افغانستان
دیدار رئیس جمهور ترکیه با رئیس تربیت بدنی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
اردوغان و نظرمحمد مطمئن با هم دیدار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نظرمحمد مطمئن رییس کمیته ملی المپیک و ریاست عمومی ورزش کشور در حاشیه بازی های همبستگی کشور های اسلامی با رجب طیب اردوغان رییس جمهور و سلیمان صویلو وزیر داخله ترکیه و عبدالعزیز ترکی آل فیصل رییس بازی های همبستگی کشور های اسلامی دیدار کرد.
رقابت‌ها همبستگی کشورهای اسلامی با حضور مقامات بلند رتبه کشور های اشتراک کننده و مسوولین ورزشی کشور های شرکت‌کننده در شهر قونیه ترکیه برگزار شده است.
در ضیافت که از سوی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه برای مسوولین کشور ها برگزار شده بود انجنیر نظرمحمد مطمئن رئیس کمیته ملی المپیک و ریاست عمومی ورزش کشور تحفه را برای نشان دادن حسن نیت افغان ها به رییس جمهور ترکیه اهدا کرد که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.
مسوولین ورزش کشور میگویند که در این دیدار آقای مطمئن با وزیر داخله ترکیه آقای سلیمان صویلو نیز دیدن نموده است و روی همکاری های دوجانبه در بخش ها مختلف باهم گفتگو نموده اند.
این دیدار درحالی انجام میشود که بازی های همبستگی کشور های اسلامی با اشتراک ۴۲۰۰ ورزشکار از ۵۶ کشور اسلامی در شهر قونیه ترکیه برگزار شده است در آن ۲۲ ورزشکار در رشته های مختلف به نماینده از افغانستان نیز شرکت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала