Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف شگفت‌انگیز قهرمان هفت دورۀ "فرمول یک" جهان

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
لوئیس همیلتون اعتراف شگفت‌انگیز دارد که از رانندگی در جاده‌های معمولی خوشش نمی‌آید، زیرا آن را بسیار استرس‌زا می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان در گفت و گو با مجلهVanity Fair در مقاله ای که روز دوشنبه منتشر شد، اعتراف کرده که رانندگی خارج از فرمول یک برایش بسیار استرسزا است.
همیلتون همچنین اعتراف کرد که پس از فینال فصل سال گذشته در ابوظبی، زمانی که تفسیر بحث برانگیز قوانین منجر به محرومیت مکس ورشتاپن از هشتمین قهرمانی راننده بریتانیایی شد، تصمیم به ترک فرمول یک داشت.
او گفت:
"نمی‌دانم واقعاً می‌توانم احساسی را که داشتم در قالب کلمات بیان کنم یا نه. یادم می آید که در کمال ناباوری آنجا نشسته بودم. و با درک اینکه باید کمربندهایم را باز کنم، باید از آنجا بیرون بیایم، باید از این چیز بالا بروم، باید قدرت پیدا کنم. هیچ قدرتی نداشتم و می توانم بگویم که یکی از سخت ترین لحظاتی بود که در مدت طولانی داشته ام."
راننده مرسدس تا پایان سال آینده با تیمش قرارداد دارد و گفت که به فکر تمدید حضور خود در این ورزش پس از پایان فصل آینده است.
همیلتون در طول این رقابت‌ها مجبور شد به جنگیدن بسنده کند تا بهترین باشد، رقیب او در سال 2021، ورشتاپن، ظاهراً در مسیر حفظ تاج و تخت خود است. اما این بازیکن 37 ساله گفت که دورنمای یک هشتمین قهرمانی بی رقیب او را به ادامه فعالیت در این ورزش سوق می دهد.
سباستین فتل، قهرمان چهار دوره مسابقات، در آستانه گرندپری مجارستان آخر هفته گذشته اعلام بازنشستگی کرد، اما همیلتون به این زودی‌ها از این روند پیروی نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала