اکثر اروپایی ها با تحریم های ضد روسیه مخالف بودند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2022
عضو شوید
بیش از نیم شهروندان کشورهای پیشرو اتحادیه اروپا مخالف تحریم‌های جدید ضد روسیه هستند، زیرا باعث وخیم شدن وضع زندگی شان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به اساس تحقیقاتYouGov ، اکثر اروپایی ها با تحریم های ضد روسیه مخالف هستند. بیشترین فیصد کسانی که علیه گسترش تحریم های ضد روسیه صحبت کردند در میان فرانسوی ها بودند. بنابراین، 63 فیصد از پاسخ دهندگان در فرانسه معتقدند که این اقدام غیر قابل توجیه است.
بعد از فرانسه، ایتالیا قرار دارد. در آنجا 59 فیصد از پاسخ دهندگان مخالف اعمال تحریم های جدید بودند. آلمان و اسپانیا در سطر های بعدی این فهرست قرار دارند که 54 درصد از پاسخ دهندگان از سیاست تحریم ها علیه روسیه حمایت نمی کنند.
تحریمات علیه روسیه 100 میلیارد یورو به اتحادیه اروپا ضرر وارد می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
دیلی اکسپرس تحریم های روسیه علیه اتحادیه اروپا را خودکشی نامید
در بریتانیا، کمی کمتر از نیم (47 فیصد) از پاسخ دهندگان با اعمال تحریم های جدید ضد روسیه موافقت نکردند.
از جمله ایالت هاییکه ساکنان آن بیش از سایرین تشدید سیاست تحریمی ضد روسیه را تایید کردند، پولند است. در آنجا فقط 45 فیصد حاضر اند آنها را کنار بگذارند. 39 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی افزایش فشار تحریم های بیشتر بر روسیه را تشویق کردند.
کشورهای اروپایی در پاسخ به عملیات ویژه حفاظت از غیرنظامیان دونباس که روسیه در 24 فبروری آغاز کرده است، به اعمال تحریم‌های جدید ضد روسیه متوسل شدند.
 روسیه: بازگشت به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با آمریکا و اروپا وجود نخواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
روسیه: بازگشت به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با آمریکا و اروپا وجود نخواهد داشت
تشدید فشارهای تحریمی غرب بر روسیه به بی ثباتی اوضاع اقتصادی در اروپا و امریکا منجر شده است. در اسپانیا، تورم در ماه جولای به 10.8 فیصد رسید. قیمت غذا، نوشیدنی و برق در کشور افزایش یافته است.
تورم در اتریش در ماه جون به 8.7 فیصد رسید که بالاترین افزایش قیمت از سپتامبر 1975 است. و تورم سالانه در ایالات متحده در جون به 9.1% افزایش یافت که همچنین بالاترین نرخ از نوامبر 1981 بود.
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ماه اپریل گفت که امتناع یک تعدادی از کشورهای اروپایی از همکاری عادی با روسیه و همچنین بخشی از منابع انرژی روسیه، پیش از این به کشورهای غربی ضربه زده است. به گفته رئیس جمهور روسیه، تورم در این کشور ها به سطح کاملاً بی سابقه ای رسیده است و به معنی واقعی کلمه از سقف عبور می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала