صالح: جسد الظواهری پنهانی در کندهار دفن شده است

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی افغانستان نوشته است، که حاضر نشدن باشندگان بامیان و پنجشیر نشان داد، که مردم از این گروه نفرت دارند.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور گریزی افغانستان در برگه رخنامه اش در واکنش به راهپیمایی به زوری طالبان در برخی ولایت های افغانستان نوشته است، که ناکامی تظاهرات فرمایشی روز جمعه نفرت عمومی را نسبت به گروه جنایت پیشه ی طالب به نمایش گذاشت.
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
اظهارات صالح درمورد اعلامیه طالبان درباره کشته شدن رهبر القاعده در کابل
او افزوده است، که با آنکه اکثر مساجد در اختیار گماشته شده های طالب قرار دارد اما مردم وقعی به آنها نگذاشتند. ولایت پنجشیر با حضور یابی هفت نفر و بامیان با سی و پنج نفر درین تظاهرات در نمایش نفرت و انزجار از طالب ریکورد قایم کردند.
او همچنان درباره به خاکسپاری رهبر القاعده در کندهار نوشته است، که کسی از کندهار با ارسال عکس و کوردینات برایم مدعی شده است که جسد الظواهری و همراهانش در ولسوالی پنجوایی مخفیانه دفن گردیده است.
یادآوری می کنیم، که چند روز پیش جو بایدن رئیس جمهور امریکا اعلام کرد، که در یورش پهپادی امریکا در کابل ایمن الظواهری رهبر القاعده کشته شده است و بنابراین دیروز گروه طالبان می خواستند تظاهراتی را در همه ولایت های افغانستان بر ضد امریکا به راه بیاندازند، که دیروز با وجود هشدارهای گروه طالبان باشندگان بامیان و پنجشیر حاضر به راهپیمایی بر ضد امریکا نشدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала