Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع ناامید کنندۀ منچستر در فصل جدید؛ احتمال جدایی رونالدو قوت گرفت

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
نمایش ضعیف منچستریونایتد در نخستین بازی از فصل جدید لیگ برتر انگلیس، شایعات جدایی رونالدو را بیشتر کرد.
به گزارش اسپونتیک، منچستریونایتد نخستین بازی فصل 2022 – 2023 را با شکست دو بر یک مقابل برایتون آغاز کرد.
با حضور اریک تن هاگ روی نیمکت شیاطین سرخ، امیدها این بود که مرد هالندی بتواند شرایط در الدرترافورد بهتر بسازد و نتیجۀ خوبی از این بازی کسب کند.
معضل دیگر در کنار این شکست، خبرها و شایعات جدایی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی این تیم است. او در این بازی نیمکت نشین بود و درنیمۀ دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
اکنون و با این شکست، شایعات در خصوص جدایی این ستاره 37 ساله بیشتر شده است. اگرچه دلیل جدایی او این است که او می خواهد در لیگ قهرمانان بعدی بازی کند، اما این واقعیت که او در بازی مقابل برایتون به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت می تواند بیشتر از تمایل او برای جدایی حمایت کند.
تنبیه تن هاگ بود؟
حضور کریستیانو روی نیمکت می توانست مجازاتی برای این ستاره از سوی مربی هالندی باشد. فوق ستاره پرتگالی در نیمه دوم بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو اولدترافورد را ترک کرد، چیزی که اصلاً خوشایند سرمربی یونایتد نبود.
علی‌رغم اینکه رونالدو گفته بود که از نظر بدنی کاملا آماده است و دوست دارد از ابتدا به میدان برود، اریک تن‌هاخ او را روی نیمکت قرار داد تا تصاویری که در 45 دقیقه ابتدایی از او ثبت شد، تنها نمایی از کلافگی و بی‌حوصلگی ستاره‌ای باشد که در بازگشت به تئاتر رویاها، روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала