شلیک 40 راکت به سوی اسرائیل + ویدیو

© AFP 2023 / Jack GuezИзраильская система противовоздушной обороны "Железный купол" перехватывает ракету, запущенную из сектора Газа
Израильская система противовоздушной обороны Железный купол перехватывает ракету, запущенную из сектора Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
جنبش جهاد اسلامی روز جمعه دستکم 40 راکت از غزه به سمت اسرائیل شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه کان اسرائیل اعلام کرد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه دستکم 40 راکت از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک کرد که حدود 30 فروند آن رهگیری شدند.
پیشتر سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرده بود که آژیرهای حمله هوایی در مناطق مرکزی و جنوبی این کشور به صدا درآمده و به ساکنان درباره حملات راکتی هشدار داده شده است.
طبق گزارش این شبکه، سیگنال‌های سیستم دفاع هوایی در شهرهای ریشون لزیون، بات یام، هولون و یاون در بخش مرکزی اسرائیل و همچنین در اشکلون و اشدود در جنوب این کشور فعال شدند.
ارتش اسرائیل روز جمعه عملیات به عنوان "صبح صادق" را علیه نیروهای جنبش جهانی اسلامی در نوار غزه انجام می‌دهد. در حمله نظامی به اهدافی در نوار غزه، اسرائیل وضعیت اضطراری اعلام کرده است.
پیش از این، اشرف القدره، سخنگوی وزارت صحت فلسطین در غزه اعلام کرده بود که شمار قربانیان حملات هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه به 10 تن رسیده و بیش از 55 تن دیگر زخمی شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала