Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: فصل پیشرو هیجان‌انگیز خواهد بود

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی پاریسن‌جرمن می‌گوید که فصل پیشرو، فصل هیجان‌انگیزی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، فصل جدید رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، از فردا شب برای پاریسن‌جرمن آغاز خواهد شد و این تیم در ورزشگاه گبریل مونتپیه، به مصاف کلرمون خواهد رفت.
این فصل برای راموس از اهمیت زیادی برخوردار است و این بازیکن که فصل گذشته به دلیل مصدومیت بسیاری از بازی‌ها را از دست داد، می‌خواهد خودش را ثابت کند و لوئیز انریکه را متقاعد کند که او را به جام جهانی قطر با خودش ببرد.
راموس که در سوپر کاپ فرانسه نمایش بسیار خوبی داشت، می‌گوید که آماده است و فصل پیشرو، فصل هیجان‌انگیز خواهد بود.
او گفت: "من بسیار خوشحالم که فصل را با کسب عنوان قهرمانی آغاز کردم، اما مهمتر از همه از نظر بدنی احساس خوبی دارم. فکر می‌کنم فصل بسیار هیجان انگیزی خواهد بود."
او همچنین در مورد کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاریسن‌جرمن صحبت کرد و گفت: "در حال حاضر ما خوب کار می‌کنیم، اما باید کمی زمان داشته باشیم تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و با سیستم جدید سازگار شویم. من هنوز با زبان کمی مشکل دارم، اما فکر می‌کنم سیستم را به خوبی درک می‌کنیم، زیرا او مربی بزرگ و مرد عاقلی است و باید ایده او را در زمین پیاده کنیم."
او در مورد سیستم جدید پی‌اس‌جی گفت:" سه بازیکن دفاعی به ما تعادل می‌دهد و به بازیکنان خط حمله امنیت بیشتر می‌دهد. کناره‌ها را زودتر می‌بندیم و آنها می‌توانند آرام‌تر از خط پایین بروند. کم‌کم با نقاط ضعف و توانایی‌های یکدیگر آشنا می‌شویم."
راموس در حالی امیدوار به درخشش در فصل جدید است که فصل گذشته تنها 12 بازی در لیگ انجام داد که کم‌ترین تعداد در دوران حرفه‌ای وی می‌باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала