وزارت خارجه روسیه: اقامت قنسول ناروی که اظهارات روس هراسی کرد در روسیه غیرممکن است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه سفیر ناروی در مسکو را در رابطه با اظهارات قنسول این کشور احضار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد که رونا رسالند سفیر ناروی امروز پنجشنبه به وزارت خارجه روسیه احضار شد، وی در ارتباط با اظهارات الیزابت الینگسن قنسول ناروی در روسیه مورد اعتراض قرار گرفت و به وی اعلام شد که اقامت قنسول در روسیه پس از اظهارات وی در مورد روسیه غیرممکن است.
در بیانیه آمده است: "4 اگست، رونا رسالند سفیر پادشاهی ناروی به وزارت امور خارجه روسیه احضار شد که در رابطه با رفتار غیرقابل قبول الیزابت الینگسن قنسول سرقنسولگری ناروی، در هتلی در شهر مورمانسک 6 جولای، به شدت مورد اعتراض قرار گرفت. که به خود اجازه داد اظهارات روس هراسی توهین آمیز کند".
روز شنبه در ویدیویی که در شبکه‌های مجازی وایرال شد، نشان می‌دهد الیزابت الینگسن، کارمند سفارت ناروی در مومانسک در پذیرش هتل محل اقامت وی، پس از عدم رضایت از اتاقش شروع به فحاشی کرده و می‌گوید، "از روسها متنفرم". ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به این اقدام نوشت، وزارت خارجه روسیه در حال بررسی گزینه هایی برای پاسخ به این اقدام ظالمانه نفرت، ملی گرایانه و بیگانه هراسانه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала