Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مدیر ورزشی بایرن به شایعات جذب هری‌کین

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
مدیر ورزشی بایرن مونیخ به تلاش احتمالی این باشگاه برای جذب هری کین از تاتنهام واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ با رد کردن علاقۀ این باشگاه به هری کین نشان داد مهاجم تاتنهام در فهرست آرزوهای باواریایی‌ها نیست.
حمیدزیچ در این رابطه گفت:
"این‌ها شایعات هستند و در حال حاضر راه دیگری را پیش می‌گیریم. می‌توانیم چهار بازیکن تقریباً یکسان را با چهار پست جایگزین کنیم. کیفیت هجومی بسیار کمی در اروپا اتفاق می‌افتد. اکنون وظیفه مربی در تیمش این است که آن را تعدیل کند."
شایعه حضور هری کین در بایرن مونیخ پس از پیوستن رابرت لواندوفسکی به بارسلونا جدی شد ولی هیچ پیشنهاد مشخصی از غول آلمان وجود نداشت.
قرارداد کین با تاتنهام در تابستان 2024 به پایان می‌رسد و این مهاجم توانمند هنوز با این باشگاه لندنی تمدید نکرده است. با این وجود بایرن مونیخ به دنبال این مهاجم نخواهد بود، زیرا آنها تلاش می‌کنند تا راه منچسترسیتی و لیورپول را که معمولا بدون مهاجم شماره 9 بازی می‌کنند، بروند.
قهرمان فعلی بوندسلیگا وقتی جدایی لواندوفسکی را از آلیانتس آرنا قطعی دید، سادیو مانه را با قیمت مقرون به صرفه 33.5 میلیون یورو از لیورپول جذب کرد و همچنین قرارداد سرژ گنابری را تمدید کرد.
علاوه بر آن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سرمایه‌گذاری زیادی برای افزایش کیفیت تیمش انجام داده است. آن‌ها ماتیاس دی لیخت را از یوونتوس، ماتیس تل را از رن، نصیر مرزوعی مدافع راست و رایان گراونبرخ هافبک آژاکس را جذب کرد تا بیش از 37.5 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالات داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала