سیل‌زدگان در میدان‌وردک: گروه طالبان کمک‌ها را به کوچی‌ها پخش می کند

© Sputnikوردک
وردک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
منابع محلی در ولایت میدان‌وردک می‌گویند، که سیل‌زدگان ولسوالی‌های بهسود و جلریز این ولایت در فهرست کمک‌های بشردوستانه قرار نگرفته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منابع روز شنبه ۱۲ اسد می‌گویند، که در نتیجه سرازیر شدن سیل در یک‌‌‌ ماه اخیر، شماری زیادی از ساکنان این دو ولسوالی زیان‌های هنگفت مالی دیده‌اند.
جنگ در میدان‌وردک: چهار پوسته و دره سنگلاخ ولسوالی جلریز به دست طالبان سقوط کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
سیلاب‌ها در میدان ‌وردک همراه با تلفات جانی و خسارات مالی
با این حال به گفته آنان، آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر در لیست کمک‌های بشردوستانه قرار نگرفته‌اند.
آنان تاکید دارند، که تنها در جریان همین هفته، دوبار به باشنده‌گان ولسوالی‌های هم‌جوارشان موادغذایی و غیرغذایی توزیع شده است.
با این حال به گفته آنان، تاکنون هیچ نهادی به داد مردم بهسود و جلریز نرسیده است.
یک منبع در بهسود می‌گوید، که تاکنون دوبار به کوچی‌های ساکن در این ولسوالی کمک‌رسانی شده است،‌ اما مردم محل با وجود متحمل شدن خساره‌های سنگین، از این کمک بی‌بهره مانده‌اند.
این باشندگان از نهادهای مددرسان می‌خواهند که تنها به فهرست‌های آماده‌شده از سوی طالبان اکتفا نکنند و کمک‌ها را به آسیب‌دیده‌گان اصلی برسانند.
یادآوری می کنیم، که اداره مبارزه با حوادث طبیعی طالبان در میدان‌وردک امروز از توزیع کمک به ۱۶۳ خانواده آسیب‌دیده در این ولایت خبر داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала