جبهه مقاومت: افغانستان به لانه‌ امن تروریستان تبدیل شده است

احمد مسعود
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
جبهه مقاومت به رهبری احمد مسعود می گوید که افغانستان بار دیگر به مرکز تجمع گروه‌های افراطی و لانه‌ امن تروریستان تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، جبهه مقاومت به رهبری احمد مسعود در واکنش به کشته‌شدن ایمن الظواری در کابل گفته است که سکونت رهبر القاعده در پایتخت افغانستان نشان می‌دهد که این کشور بار دیگر به مرکز تجمع گروه‌های افراطی و لانه‌ امن تروریستان تبدیل شده است.
جبهه مقاومت امروز (چهارشنبه، ۱۲ اسد) در اعلامیه‌ای، مقاومت خود در برابر طالبان را بر حق دانسته و گفته است که این گروه میزبان خطرناک‌ترین گروه‌های افراطی و تروریست‌های بین‌المللی است.
جبهه مقاومت، افزوده است با این‌که رهبر گروه القاعده از بین رفته است، اما در این مدت گروه‌های تروریستی مانند القاعده فرصت خوبی برای احیای دوباره داشته‌اند.
در اعلامیه‌ی این جبهه آمده است: "سکونت رهبر القاعده در امن‌ترین نقطه‌ی پایتخت افغانستان، نشانه‌ی روشن از این است که وطن عزیز ما بار دیگر به مرکز تجمع گروه‌های افراطی و لانه‌ امن برای تروریستان تبدیل شده است و هر روز از مردم ما قربانی می‌گیرد و کشورهای منطقه و جهان را در معرض تهدید قرار می‌دهد."
"جبهه مقاومت" گفته است که طالبان و عملکردهای "ضد انسانی" این گروه باعث شده است تا حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و حریم هوایی افغانستان بارها توسط نیروهای خارجی نقض شود و غرور ملی مردم افغانستان جریحه‌دار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала