- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روسیه: گزارش اخیر تلگراف نشان داد که آمریکا مستقیما در اقدامات اوکراین دخالت دارد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگوی عام: مسکو چگونه حکومت افغانستان و طالبان را به دور میز مذاکرات می شاند
گفتگوی عام: مسکو چگونه حکومت افغانستان و طالبان را به دور میز مذاکرات می شاند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه می‌گوید، اعتراف رئیس دفتر اطلاعات اوکراین تایید می کند که ایالات متحده در درگیری در اوکراین دخالت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که اظهارات سخنگوی سازمان اطلاعات اوکراین تائید می کند که آمریکا به طور مستقیم در اقدامات نظامی در اوکراین دخالت دارد.
پیشتر، وادیم اسکیبیتسکی رئیس سازمان اطلاعات اوکراین در مورد استفاده نیروهای اوکراین از سامانه های هیماریس آمریکایی از پاسخ مستقیم به اینکه تصاویر ماهواره ای برای چنین حملاتی مورد استفاده قرار می گیرد طفره رفت، البته گفت که قبل از چنین حملاتی با آمریکا رایزنی می کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت:" تائید دیگری بر نقش مستقیم آمریکا در اقدامات نظامی در اوکراین نیاز نیست. ارسال تسلیحات نه تنها توام با ارائه دتورالعمل استفاده است، بلکه اینجا آنها نقش نشانه گیر و گرادهنده نیز ایفا می کنند."سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود که آمریکا به طور مستقیم در این اقدامات دخالت دارد.
پنتاگون اخیرا اعلام کرد، "لوید آستین"، وزیر دفاع آمریکا و "الکسی رزنیکوف"، وزیر دفاع اوکراین درباره کمک‌های نظامی از جمله تجهیزات موشک‌اندازهای چندگانه هیمارس، تلفنی گفتگو کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала