Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب دشوار برای پوگبا؛ از دست دادن جام جهانی یا به خطر انداختن آینده فوتبالی؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
پُل پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس باید از میان جام جهانی 2022 قطر و آیندۀ فوتبالی‌اش یکی را انتخاب کند.
به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا به زودی تصمیم خواهد گرفت که زانویش را که پس از پیوستن به یوونتوس مصدوم شد، جراحی کند یا خیر. اما این تصمیم او بر امیدهای او در جام جهانی تأثیر منفی خواهد گذاشت.
پوگبای 29 ساله، پس مصدومیت در تمرینات پیش فصل در آمریکا، دچار مصدومیت منیسک جانبی در زانوی راست خود شد و نیاز به جراحی دارد.
به گزارش فوت نشنال، او برای رفع مصدومیت نیاز به جراحی دارد و پس از مشوره با نزدیکان و داکتران مورد اعتمادش در این مورد تصمی‌گیری خواهد کرد.
گزارش شده که پوگبا امروز در لیون برای مشاوره بیشتر در مورد نحوه درمان مصدومیت به یک متخصص مراجعه می‌کند.
گفته می‌شود که جراحی او را چهار ماه از میادین دور نگه می دارد و شاهد از دست دادن جام جهانی خواهد بود. با این حال درمان‌های جایگزینی برای جراحی وجود دارد که او را به مدت دو ماه از میادین دور نگه می دارد و به موقع برای مسابقات جام جهانی قطر باز می‌گردد.
رفتن به این مسیر هافبک سابق منچستریونایتد را بیشتر در معرض آسیب دیدگی مجدد زانو در اواخر دوران حرفه‌ای قرار می‌دهد و ریسک بالایی دارد. یوونتوس ترجیح می‌دهد پوگبا تحت عمل جراحی قرار گیرد و جام جهانی را از دست بدهد.
اما ستاره فرانسوی تلاش دارد تا راهی پیدا کند که هم در جام جهانی بازیکن کند و هم مصدومیتش برطرف شود. پوگبا در قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 نقش مهمی ایفا کرد و گلزنی در فینال مقابل کرواسی به خروس‌ها کمک کرد تا آن‌ها قهرمان جهان شوند.
او اوایل تابستان امسال پس از پایان قراردادش در اولدترافورد، منچستریونایتد را ترک کرد و به صورت آزاد به یوونتوس برگشت.
پوگبا حالا در شرایطی که اومتیتی در جام جهانی 2018 قرار گرفته بود، قرار گرفته و به نظر می‌رسد که ریسک هم‌وطنش را تکرار نخواهد کرد.
حالا دیده شود که ستاره فرانسوی آینده فوتبالی‌اش را انتخاب می‌کند یا جام جهانی 2022 قطر را.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала