Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال هایجک مدافع اسپانیایی از سیتی+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
سران چلسی در نظر دارند تا با ارائه پیشنهاد بهتر به برایتون، مارک کوکوریا را از چنگ منچسترسیتی بربایند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته‌ها مذاکره بین برایتون و منچسترسیتی سر جذب مارک کوکوریا در جریان بود و به نظر می رسید که مدافع سابق بارسا و محصول آکادمی لاماسیا، به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا خواهد پیوست، اما چلسی به دنبال هایجک این بازیکن است و سران این تیم تلاش دارند تا با ارائه پیشنهاد بهتر وی را به خدمت بگیرند.
سیتی و برایتون بر سر قراردادی با مبلغ 40 میلیون پوند (47.8 میلیون یورو) به توافق نزدیک شده بودند، اما مدیران این باشگاه رقم پیشنهاد شان را افزایش ندادند و به این ترتیب مذاکرات پایان یافت.
سران چلسی پس از توقف مذاکرات سیتی و برایتون، تمایل خود را برای جذب کوکوریا اعلام کردند و در نظر دارند 10 میلیون بیشتر از سیتیزن‌ها برای مدافع اسپانیایی بپردازند.
فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورت ایتالیا می‌گوید که در حال حاضر چلسی در جایگاه بهتری قرار دارد و شانس این تیم لندنی برای به خدمت گرفتن کوکوریا بیشتر از سیتی است.
گفته می‌شود که در صورت موفقیت چلسی در جذب کوکوریا، بارسلونا شانس زیادی برای به خدمت گرفتن مارکوس آلونسو خواهد داشت زیرا با حضور چیلول و کوکوریا، توخل نیاز به آلونسو نخواهد داشت و با خروج وی موافقت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала