Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ محکم نیمار به منتقدان مسی

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن به ستایش از هم‌تیمی‌اش پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، فینال سوپرکاپ فرانسه میان پاری‌سن‌جرمن و نانت برگزار شد و پاریسی ها موفق شدند در این بازی با نتیجه 4 بر 0 حریف خود را شکست دهند و قهرمان سوپرجام فرانسه پیش از آغاز فصل جدید لیگ 1 فرانسه شوند.
در این بازی لیونل مسی عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که او در دقیقه 22 گل اول پی اس جی را به شکل زیبایی وارد دروازه نانت کرد
پس از پایان این بازی، نیمار، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن پس از قهرمانی در سوپرکاپ به تمجید از مسی پرداخت و پاسخ محکمی به منتقدان این بازیکن داد.
نیمار در پاسخ به منتقدان مسی گفت:
"مسی، مسی است. او همیشه مسی خواهد بود. هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. اینکه می‌گویند بازی امشب شروع عصر جدید او در پاریس است، غلط خواهد بود. مردم زیاد در مورد این مسائل حرف می‌زنند ولی نمی‌دانند که هر روز چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه درون باشگاه است."
ستاره برازیلی در ادامه گفت:
"من در کنار مسی هستم و هر روز او را می بینیم و عملکردش را زیر نظر دارم. مسی، مسی است و همواره هم مسی باقی خواهد ماند؛ بازیکنی که همواره نتایج را تغییر می دهد و سرنوشت ساز ظاهر می شود."
تیم پاریسی فصل گذشته نتوانست عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. از همین رو، انتقادهای زیادی از مسی و نیمار شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала