Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین‌سرخ دست‌بردار نیستند؛ پیشنهاد جدید و جذاب منچستر برای دی‌یونگ

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد همچنان امیدوار است که بتواند ستاره هالندی بارسا، را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند.
به گزارش اسپوتنیک، داستان فرنکی انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد به یکی از موضوعات داغ پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.
شیاطین سرخ پس از انتخاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید خود، جذب دی یونگ که شاگرد سابق تن هاگ در آژاکس بود را در نظر گرفتند و مذاکراتی با سران بارسلونا در این باره انجام دادند.
خوان لاپورتا از همان اول رقم این ستاره هالندی را 85 میلیون یورو اعلام و همچنین تمامی پیشنهادات اولیه من یونایتد را رد کرد.
باشگاه منچستریونایتد می‌خواهد یکبار دیگر برای متقاعد کردن فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا برای پیوستن به اولدترافورد تلاش کند .
طبق ادعای نشریه اسپانیایی "اسپورت" شیاطین سرخ نه تنها قصد دارند دستمزد مشابه بارسلونا را به دی یونگ پرداخت کنند بلکه حتی حاضر هستند بدهی 17 میلیون یورویی کاتالان ها به این بازیکن را نیز به طور کامل قبول کنند
از سوی هم این نشریه اسپانیایی در گزارش دیگری گفته است که چلسی به همراه منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ از بارسلونا وارد رقابت شده است.
زمانی که تاد بوهلی مالک چلسی در اوایل این ماه با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا ملاقات کرد، آن دو به توافق رسیدند که آبی‌ها تنها در صورتی به سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو اجازه خواهند داد به بارسلونا بپیوندند که به دی یونگ اجازه دهند شخصا با چلسی مذاکره کند.
بحث علاقه یونایتد به دی‌یونگ و تلاش برای جذب این بازیکن در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی به یکی از سوژه‌های اصلی چند هفته اخیر تبدیل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала