Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت پوچتینیو شکست: پی‌اس‌جی به چمپیونزلیگ متمرکز است، سایر جام‌ها معنا ندارد

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتنیو، سرمربی سابق پاریسن‌جرمن، پس از اخراج از این باشگاه برای نخستین بار مصاحبه کرد و در موارد مختلف از جمله دلیل اخراج خودش صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی پاریسن‌جرمن در لیگ قهرمانان فصل گذشته، سران این تیم تصمیم گرفتند تا با مائوریسیو پوچتینو، قطع همکاری کنند و کریستوف گالتیه را جانشین این مربی آرجانتینی سازند.
این مربی آرجانتینی که فصل قبل پاریسن‌جرمن را قهرمان لیگ 1 ساخت و به لطف همین قهرمانی آن‌ها دیشب در سوپر جام فرانسه برابر نیس قرار گرفتند و یک جام دیگر کسب کردند، در نخستین مصاحبه‌اش پس از اخراج، در موارد مختلف صحبت کرد و لیگ قهرمانان اروپا را هدف اصلی مالکان متمول تیم پاریسی خواند.
پوچتینو به روزنامه آرژانتینی Infobae گفت: "همه چیز در پی‌اس‌جی روی لیگ قهرمانان اروپا متمرکز است، و گاهی اوقات این می‌تواند کمی حواس پرت کننده باشد. لیگ قهرمانان یک وسواس است و هر چیزی کمتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان مساوی با شکست است."
این مربی آرجانتینی در مورد تمدید با امباپه گفت:" پی‌اس‌جی تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان مباپه انجام داده است و من با آن موافقم. او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است و من فکر می‌کنم پاریسن‌جرمن با تمام امکاناتی که برای انجام این کار داشت، او را متقاعد کرده است که بماند."
سرمربی آرجانتینی از مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرد و گفت:" بدون شک مسی بهترین بازی جهان است و توانایی‌های فراوان دارد."

او در مورد شب تلخ در برنابئو و حذف از لیگ قهرمانان که سبب اخراج نیز شد، چنین گفت:" برخورد کریم بنزما روی جانلوئیجی دوناروما، فکر می‎‌کنم خطا بود و اگر VAR بررسی می شد، در حال حاضر در مورد چیز دیگری صحبت می کردیم... حذف رئال مادرید."

پوچتینو که در حال حاضر در خانه‌اش در بارسلونا به سر می‌برد، بدون تیم است و تلاش دارد تا هرچه زودتر به دنیای مربی‌گری برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала