Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جذب مهاجم جدید از سوی رئال؛ سلتا، ماریانو را می‌خواهد

© REUTERS / Sergio PerezМариано Диас из "Реал Мадрид" радуется своему голу в матче с "Барселоной"
Мариано Диас из Реал Мадрид радуется своему голу в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
با جدایی بورخا مایورال و علاقه سلتاویگو به جذب ماریانو دیاز، این احتمال وجود دارد که رئال مادرید یک مهاجم جدید برای رقابت با بنزما خریداری کند.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل پاکوخو خبرنگار رادیو کادنا سر مدعی شد که اگر دو بازیکن از میان سبایوس، آسنسیو، ماریانو و مایورال بروند، مدیران رئال به سراغ خرید مهاجم جدید در پنجره نقل‌وانتقالات جاری می‌روند.
امروز مایورال از رئال مادرید جدا شد و به ختافه پیوست و خبرها از اسپانیا می‌رساند که سلتاویگو برای خرید ماریانو دیاز مهاجم دومینیکنی الاصل رئال مادرید دست به کار شده و اگر این بازیکن جدا شود، درها به روی جذب یک مهاجم جدید باز می‌شود.
با توجه به جدایی یوویچ و مایورال، ماریانو تنها گزینۀ نیمکت‌نشینی بنزما بود و اگر این بازیکن هم جدا شود، آنچلوتی از مدیران باشگاه خواهد خواست تا برایش یک مهاجم گُلزن به خدمت بگیرند زیرا خوانمی لاتاسابازیکن جوان تیم کاستیا تجربه لازم را برای حضور در تیم نخست ندارد.
گفته می‌شود که رائول دی توماس، محصول آکادمی و بازیکن سابق رئال مادرید که فعلا برای تیم اسپانیول توپ می‌زند، گزینه جدی برای رقابت با بنزما است و سران لوس لانکوس تلاش دارند تا با پیشنهادی که بازیکن نیز در آن شامل خواهد بود، این بازیکن را از تیم کاتالانی به خدمت بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала