Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن، کلید انتقال "رونالدو" به اتلتیکومادرید

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
گریزمن می‌تواند شانس انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید باشد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی "مارکا" گزارش داده که احتمال دارد آنتوان گریزمن راهی منچستریونایتد شود و کریستیانو رونالدو به اتلتیکو برود.
هیچ تیمی به صورت جدی به جذب ستاره پرتگالی شیاطین سرخ ابراز علاقه نکرده اما نمی توان شایعات پیرامون رونالدو و اتلتیکو مادرید که اخیرا منتشر شده اند را نادیده گرفت.
با توجه به ماندنی شدن آلوارو موراتا در اتلتیکو مادرید و حضور آنتوان گریزمن در ترکیب تیم سیمئونه، خرید بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو که حقوق بالایی دریافت می کند غیرممکن است.
اگر نظر سران اتلتیکو مادرید عوض شود و بخواهند برای جذب ستاره پرتاگلی منچستریونایتد اقدام کنند، گریزمن و حداقل یکی از ستارگان خط حمله اتلتیکو مادرید باید جدا شوند.
گزینه معاوضه بازیکن برای منچستریونایتد که با خروج کریستیانو رونالدو به وضوح با کمبود مهره در خط حمله مواجه می شود، محتمل به نظر می رسد اما بعید است که بازیکنی در اتلتیکو مادرید ظرفیت گنجانده شدن در این معامله را داشته باشد.
شیاطین سرخ که همین حالا هم به دنبال خرید مهاجم هستند، در این تابستان نیم نگاهی به جذب مهاجم فرانسوی بارسلونا که به شکل قرضی در اتلتیکو مادرید توپ می زند داشتند اما این ایده از همان ابتدا توسط مادریدی ها رد شد.
رونالدو مصمم است امسال تابستان منچستریونایتد را ترک کند. در روزهای اخیر عمده شایعات حول پیوستن او به اتلتیکو مادرید می‌گردد. اما روخی بلانکو تا این لحظه شایعات را تکذیب کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала