Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقاصد احتمالی "ایسکو" برای فصل جدید

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
ایسکو، ستاره مالاگایی سابق رئال مادرید، بزودی تیم جدید خودش را معرفی خواهد کرد و به یکی از سه باشگاه سویا، رئال بتیس و آس رُم ایتالیا خواهد پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، ایسکو، پس از جدایی از مالاگا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2013، 9 فصل را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گذراند و برای رئال مادرید به میدان رفت. او 246 بازی در لالیگا برای لوس بلانکوس انجام داد و 37 گل به ثمر رساند و 43 پاس گل داد.
ایسکو به این باشگاه مادریدی کمک کرده تا 19 جام از جمله سه قهرمانی لالیگا و پنج جام لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. او در سال 2012 جایزه پسر طلایی را به دست آورد و همچنین بخشی از تیم فصل لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016-17 بود.
چندین باشگاه در هفته های اخیر علاقه خود را برای جذب این هافبک 30 ساله به عنوان بازیکن آزاد نشان داده اند. با توجه به این موضوع، در این گزارش سه مقاصد احتمالی ایسکو پرده برداری می‌کنیم.
سویا
سویا تحت هدایت جولن لوپتگی، در فصل 2021-22 درخشش خوبی داشت. آن‌ها در فصل گذشته در لیگ چهارم شدند و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. جایگاه خوب این تیم در اسپانیا و اروپا، ممکن ایسکو را وسوسه کند تا به جمع اندلسی‌ها اضافه شود و ضمن ماندن در اسپانیا، زیر نظر مربی سابق خودش کار کند.
رئال بتیس
رئال بتیس یکی دیگر از باشگاه‌های لالیگا است که در هفته‌های اخیر با بازیکن سابق رئال مادرید به تماس شده و می‌خواهد تا ایسکو را به خدمت بگیرد. سرمربی این تیم نیز رابطه خوبی با ایسکو دارد و احتمال می‌رود هافبک سی ساله راهی این تیم شود.
آس رُم
آس رُم تا کنون ازپنجره نقل و انتقالات زیر نظر ژوزه مورینیو عالی عملکرده است. آن‌ها چهار بازیکن جدید از جمله پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ را به تیم خود اضافه کرده اند.
طبق گزارش AS، مورینیو به جذب ایسکو علاقه مند است. خورخه مندس، ایجنت ملی پوش اسپانیایی رابطه نزدیکی با ژوزه مورینیو دارد که می‌تواند نقشی کلیدی در این معامله داشته باشد. با این حال، آنها باید سریع عمل کنند تا او را به ورزشگاه المپیکو بیاورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала