Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تباس به بارسا؛ رفتار بارسا با دی‌یونگ درست نیست+ عکس

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
خاویر تباس رییس سازمان لالیگای اسپانیا به انتقاد از بارسلونا پرداخته و باورمند است که رفتار باشگاه با دی‌یونگ درست نیست.
به گزارش اسپوتنیک؛ در تابستان امسال تا کنون بارسا موفق شده روبرت لواندوفسکی، رافینیا، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه را به خدمت بگیرد و به نقل از فابریتزیو رومانو، ژول کونده ستاره سویا نیز قرار است در تابستان امسال به جمع آنها بپیوندد.
با توجه به بدهی‌هایی که بارسلونا دارد، فعالیت نقل و انتقالات چشمگیر آنها بسیاری را شگفت زده کرده است. خاویر تباس رئیس لالیگا اعتراف کرد که بلوگرانا هنوز با قوانین ثبت نام این لیگ مطابقت نکرده است. با این حال، او مطمئن است که آنها راهی پیدا خواهند کرد.

تباس می‌گوید: "بازیکنان را نمیتوان از تیم جدا کرد یا تحت فشار قرار داد، این چیزی است که قرارداد، قانون، عقل و اخلاق حرفه‌ای می‌گوید. با این حال آنها هنوز باید کارهایی را انجام دهند تا بتوانند قرارداد بازیکنان شان را به ثبت برسانند اما هنوز فرصت دارند."

در حالی‌که ستاره هالندی به شدت مورد توجه منچستریونایتد است، باشگاه کاتالانی از وی خواسته‌اند که یا دستمزدش را کاهش بدهد و یا نیوکمپ را ترک نماید و حتی آنها قبلاً با منچستریونایتد برای این انتقال به توافق رسیده‌اند.

وی در ادامه افزود: "آنها می‌دانند که باید چه کار کنند. من فکر می‌کنم که آنها هنوز کمی کار دارند اما در مسیر درستی هستند."

سپس از تباس پرسیده شد که آیا بارسا می‌تواند تمام خریدهای جدید خود را تا 13 آگست قبل از بازی افتتاحیه لالیگا 2022-23 مقابل رایو وایکانو ثبت کند یا خیر، و تباس گفت: "از باشگاه بارسلونا بپرسید. می‌توانم بگویم آنها قوانین را به خوبی می‌دانند و به خوبی می‌دانند که باید چه کار کنند. آنها هنوز باید این کار را انجام دهند، اما هنوز مدتی باقی است."

به اساس گزارش ترانسفرمارکیت، بارسا تا کنون در تابستان امسال 103 میلیون یورو برای خرید هزینه کرده است. کسیه و کریستنسن هم به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه پیوسته‌اند.
اما در سوی دیگر تباس فاش می‌کند که کاتالان‌ها با فروش برخی دارایی‌های بزرگ درآمدزایی کرده‌اند و ممکن است برای ادامه ثبت نام بازیکنان جدید نیاز به تخلیه بازیکنان داشته باشند.

او گفت: "آنها 10 درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به قیمت 207 میلیون یورو فروخته‌اند. سپس آنها این سهم را به 25 درصد افزایش دادند که فکر می‌کنم 350 میلیون یورو بیشتر به آنها می‌دهد. این می‌تواند 500 میلیون یورو باشد و فکر می‌کنم آنها اهرم دیگری دارند که حدود 200 میلیون یورو است. با این کار و اگر آنها موفق شوند چند بازیکن را بفروشند، این امکان این خریدها را توضیح می‌دهد."

وی در ادامه افزود: "آنها توانسته‌اند دارایی‌ها را بفروشند، کاری که باید انجام می‌دادند و حقوق‌ها را کاهش دهند، این چیزی است که به آنها اجازه می‌دهد امضا کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала