Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه گزینۀ یووه برای تقویت خط حمله

© REUTERS / MASSIMO PINCAJuventus
Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
سران یوونتوس در نظر دارند تا آلوارو موراتا را بار دیگر به خدمت بگیرند و در صورتی که این انتقال انجام نشود، آن‌ها به سراغ آنتونیو مارسیال و تیمو ورنر خواهند رفت.
به گزارش اسپوتنیک، خط حمله یوونتوس نیاز به تقویت در پنجره نقل‌وانتقالات جاری دارد و مکس آلگری سرمربی یوونتوس، خواهان جذب آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید است.
موراتا پس از اینکه یووه از گزینه 29.7 میلیون پوندی خود برای به خدمت گرفتن دائمی او در پایان قرارداد قرضی دو ساله استفاده نکرد، به اتلتیکو بازگشت و در حال حاضر در مادرید به سر می‌برد.
یوونتوس خواهان جذب بازیکنان اسپانیایی به مبلغ کمتر است و مدیران باشگاه ایتالیایی در حال مذاکره برای انجام این انتقال اند. با این حال از ایتالیا خبر می‌رسد که سران یوونتوس شکست این معامله را پیش‌بینی کرده‌اند و دو گزینه دیگر نیز دارند.
به گزارش اسکای ایتالیا، اگر یوونتوس نتواند برای جذب هدف اصلی خود آلوارو موراتا با اتلتیکومادرید به توافق برسد، به دنبال تیمو ورنر از چلسی یا آنتونی مارسیال از منچستریونایتد است.
مارسیال قبلاً در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه یوونتوس قرار گرفته بود اما بازیکن به صورت قرضی به سویا ملحق شد.
اسکای آلمان مدعی است که ورنر علاقه‌مند به باشگاه سابق خودش لایپزیگ است، باشگاهی که 49 میلیون پوند برای او دریافت کرد و دو سال پیش این بازیکن را به چلسی فروخت.
رسانه‌های ایتالیا می‌گویند که بیانکونری نیم‌نگاهی به ممفیس دپای مهاجم هالندی بارسلونا نیز دارد و دیده شود که در نهایت کدام بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала