Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌حالی "اوبامیانگ" از هم‌تیمی شدن با لواندوفسکی

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHПьер-Эмери Обамеянг
Пьер-Эмери Обамеянг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
مهاجم گابنی بارسلونا به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت و از هم‌بازی شدن دوباره با این مهاجم لهستانی ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ خوشحال است که "روبرت لواندوفسکی" هم‌تیمی سابقش در بوروسیا دورتموند در بارسلونا به او ملحق شده و یک شماره 9 عالی، از دیدن یک نفر دیگر در کنار خودش خوشحال است.
مهاجم گابنی اکنون با رقابت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی روبه‌رو است و انتظار می‌رود که فصلی سخت و پرکار پس از انتقال 50 میلیون یورویی لوا به اسپانیا پیش رو باشد.
با این حال اوبامیانگ به اندازه کافی میدان دیده است تا بداند که برای هر لباسی، جاه‌طلبی ضروری است و معتقد است که می‌تواند با یکی از بهترین مهاجمان جهان، همکاری سازنده‌ای داشته باشد.
او در این باره گفت:
"واقعاً هیجان‌زده بودم زیرا او را به خوبی می‌شناسم که در دورتموند با هم بازی کردیم و لحظات خوبی را در آنجا سپری کردیم. فقط خوشحال بودم و وقتی خبر انتقال او رسمی شد، ما دوباره به هم رسیدیم و حرف‌های جالبی در مورد گذشته داشتیم، اما واقعاً خوشحالم زیرا بارسلونا اینگونه با مهاجمان بزرگ رقابت خواهد کرد و این چیزی است که این باشگاه به آن نیاز داشت."
اوبامیانگ در ادامه گفت:
"بدیهی است که فکر می‌کنم ما تجربه بیشتری داریم. شاید بتوانیم بهتر از گذشته در دورتموند کار کنیم، در این مورد مطمئن هستم. شخصاً سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و مطمئن هستم که او این کار را انجام خواهد داد. امیدواریم نسبت به گذشته نرخ گلزنی بهتری داشته باشیم. باشگاه بارسلونا تابستانی باورنکردنی از نظر جذب بازیکنان جدید رقم زد."
اوبامیانگ و لواندوفسکی در طول یک فصل حضورشان در دورتموند به طور منظم با هم هماهنگ شدند و در فصل 2013 - 2014 برای آن‌ها 44 گل به ثبت رسید.
لواندوفسکی، نخستین بازی خود را برای بارسلونا در ال کلاسیکوی پیش فصل با رئال مادرید در لاس‌وگاس انجام داد، در حالی که اوبامیانگ در مسابقه‌ای که آبی‌اناری‌ها با ضربه خیره کننده خرید تابستانی (رافینیا) یک بر صفر برنده شدند، از روی نیمکت کار را آغاز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала