Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا روند ساخت و ساز "نیوکمپ جدید" را سرعت می‌بخشد+ عکس

CC0 / Unsplash / Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona
Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
بارسلونا تلاش دارد تا از وقفه برگزاری جام جهانی استفاده کند و روند ساخت و ساز ورزشگاه جدید نیوکمپ را سرعت ببخشد.
به گزارش اسپوتنیک، چند ماه قبل و پس از آن که خوان لاپورتا رئیس جدید بارسا شد، اعضای رسمی باشگاه بارسلونا، در رأی گیری مربوط به سرنوشت پروژه "اسپای بارسا" شرکت کردند و به آن رأی مثبت دادند تا آبی اناری‌ها به رهبری لاپورتا، نقشه نصفه و نیمه مدیران قبلی را به سرانجام برسانند.
پروژه اسپای بارسا در سال 2014 راه اندازی شد که یکی از بزرگترین پروژه‌های یکپارچه اروپا است. این پروژه شامل بازسازی نیوکمپ، ️گسترش استادیوم یوهان کرایوف، ️گسترش و نوسازی سالن پالائو بلوگرانا و ️توسعه عمومی شهرک ورزشی و اطراف آن خواهد بود.
قرار بود کار ساخت ورزشگاه جدید بارسلونا، در فصل 2024-2023 و پس از انتقال بازی‌های خانگی این تیم به ورزشگاه المپیک مونتژوئیک آغاز شود اما مدیران باشگاه تصمیم دارند تا روند ساخت و ساز را تسریغ بخشند و از وقفه برنامه لیگ برای جام جهانی قطر که برای ماه های نوامبر و دسامبر برنامه ریزی شده است، استفاده کنند.
اقداماتی که در ماه نوامبر و دسامبر اجرا خواهد شد، شامل تخریب حلقه بیرونی، سقف کنسولی که از نمای دروازه جنوبی بیرون زده و نیمی از طبقه سوم همان منطقه گل جنوبی، بخشی از که به عنوان وزنه تعادل عمل می‌کند است. تخریب با وسایل مکانیکی سنتی انجام می شود و کار مقدماتی آماده سازی محوطه از اوایل ماه نوامبر آغاز می‌شود که با برچیدن سیستم ها، تاسیسات، فضاهای پذیرایی، چوکی‌ها، لوازم جانبی، زینه‌ها، تیرآهن ها و تابلوی استارت خواهد خورد.
بازسازی این بخش از اسپاتیفای نیوکمپ در حال حاضر در اولویت قرار دارد، زیرا این نقطه ورودی برای تمام ارتباطات راه دور استادیوم آینده و جایی است که تمام ارتباطات فنی در آن ساخته خواهد شد، بنابراین این منطقه باید قبل از بقیه آماده شود. از فصل آینده کار شروع می شود.
تخریب این ساحه بر 3782 چوکی در منطقه گل جنوبی، عمدتاً در ردیف سوم تأثیر خواهد گذاشت که به صورت کل برداشته خواهند شد. از این تعداد 3182 نفر متعلق به دارندگان تکت فصلی است که به مناطق مشابه منتقل م‌شوند یا به طور موقت پرداخت تکت‌های فصلی آن‌ها متوقف می شود.
در مورد ردیف دوم، 1215 دارنده تکت فصلی که بین ورودی های 315 و 322 نشسته اند، از چوکی‌های سرپوشیده به چوکی‌های بدون سرپوش منتقل می‌شوند و باشگاه قیمت‌ها را به عنوان غرامت کاهش می‌دهد.
در همین حال، کار در اطراف استادیوم در رابطه با اصلاح طرح کلی متروپولیتن ادامه دارد و فاز دوم کار در منندز پلیو از قبل آغاز شده است. این یکی از برنامه‌های متعدد برای توسعه محیط استادیوم در ارتباط با شورای شهر بارسلونا و همچنین سازمان های محلی و ساکنان برای ایجاد فضای باز بزرگ در اطراف استادیوم، برداشتن دیوارهای بیرونی، تسطیح زمین و بازسازی و تعریض است. خیابان های اطراف برای سازماندهی مجدد جاده و دسترسی عابران پیاده خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала