لاوروف: روسیه آماده ای از سرگیری گفت و گو با اوکراین است

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی روسیه برای از سرگیری گفت و گو با اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در یک نشست خبری در قاهره مصر گفت: روسیه هیچ تعصبی درباره از سرگیری گفت و گوها با اوکراین در طیف وسیع تری از موضوعات ندارد، انتخاب با کیف است.
لاوروف: اهداف جغرافیایی عملیات ویژه روسیه در اوکراین تغییر کرده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
لاوروف: اهداف جغرافیایی عملیات ویژه روسیه در اوکراین تغییر کرده است
لاوروف پس از گفت و گو با سامح شکری وزیر امو رخارجه مصر به خبرنگاران گفت: ما هیچ تعصبی درباره از سرگیری مذاکرات درباره طیف وسیع تری از موضوعات نداریم، اما این به ما بستگی ندارد. زیرا مقام های اوکراین، از رئیس جمهور گرفته تا مشاوران بیشمار، دائماً می گویند که تا زمانی که اوکراین روسیه را شکست ندهد، مذاکره ای انجام نخواهد شد.
یادآوری می کنیم، که سرگئی لاوروف روز یکشنبه برای یک سفر کاری در قاهره به سر می برد. وی مورد استقبال عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала