انگلیس: آلمان در تله روسیه گیر افتاده است

© Depositphotos.com / 63ru78Вентиль на газопроводе
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
هفته نامه محافظه کار بریتانیا می نویسد که آلمان به دلیل عرضه گاز در "تله پوتین" افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، آلمان به دلیل تامین گاز در "تله" ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه افتاد. این مطلب را نویسنده مجله انگلیسی The Spectator Katya Hoir بیان کرد.
این روزنامه نگار نوشت: "طرح روسیه به همان اندازه که قابل پیش بینی است، موثر است: حفظ عرضه گاز به آلمان در سطحی که به کشور اجازه عملکرد بدهد، اما به اندازه کافی پایین باشد که باعث افزایش قیمت و عدم اطمینان شود.
برلین عادت به ارزیابی خطرات را از دست داده است، زیرا مسکو برای مدت طولانی و با حسن نیت به این کشور گاز می دهد. بنابراین، در حال حاضر، مقامات آلمانی نه ابزار و نه درک چگونگی رهایی از "وابستگی به گاز" را ندارند.
همه نشانه ها حاکی از آن است که "کرملین در این تاکتیک موفق خواهد شد" زیرا روحیات در جامعه آلمان در حال تضعیف است. بر اساس نظرسنجی اخیر، اکثریت آلمانی ها معتقدند تحریم های اقتصادی بیشتر از روسیه به آنها ضربه زده است".
افزایش سطح بیکاری در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عدم گاز روسیه باعث بیکاری میلیون ها اتباع آلمان میگردد
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
گفتنی است، غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر دادند، بسیاری از برندها کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала