Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران "اتلتیکو" رونالدو را نمیخواهند

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
اتلتیکومادرید برای جذب رونالدو کار آسانی در پیش ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدو یکی از مهم ترین سوژه های بازار نقل و انتقالات تابستانی است. پس ازینکه او به تیم های چلسی و بایرن لینک شد و این دو تیم از جذب این ستاره پرتگال کنار کشیدند، مدتی است نام CR7 یونایتد به تیم دوم شهر مادرید پیوند خورده است.
بر بنیاد گزارش دیلی میل، کریستیانو رونالدو علاقه مند پیوستن به اتلتیکو مادرید است، اما ظاهرا باشگاه مادرید برای جذب این ستاره، کار آسانی ندارد.
در این گزارش آمده است که اتلتیکو برای جذب رونالدو باید یک بازیکن نامی اش را بفروشد و از همه مهم تر آنها باید هواداران تیم شان را راضی کنند، زیرا هواداران این تیم در طی 9 سال حضور کریس در رئال مادرید از او خاطرات خوشی ندارند.
مشکل اینجاست که رونالدو نه تنها بیش از هر تیم دیگری در اسپانیا به اتلتیکو گل زد، بلکه همیشه به تیم های همشهری رئال مادرید تلخ ترین ضربات را زده است.
در سال 2019 پس از رویارویی اتلتیکو با یووه، رونالدو با درخشش در بازی برگشت و با زدن 3 گل خاطره تلخی برای هواداران تیم ساخت و یک تنه یووه را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان برد.
او همچنین پس از پایان بازی از شدت هیجان حرکت سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو را که پس از بازی رفت انجام داده بود را به هدف انتقام تکرار کرد که اینکار نیز انزجار هواداران اتلتیکو را از او بیشتر کرد. او همچنین بعد از بازی از شعار "تو هرگز برنده نشدی" در خطاب به سیمئونه استفاده کرد.
رونالدوی 37 ساله که دوست ندارد فصل بعد در لیگ اروپا بازی کند حاضر شده 30 درصد حقوقش را نیز برای مشتریانش تخفیف دهد تا بتواند از یونایتد جدا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала