فعالیت رزمی نیرو های ویژه روسیه در عملیات اوکراین+ ویدئو

© Sputnik / Georgiy Zimarev: تفنگ تیرزنی که ولادیمیر پوتین را حفاظت میکندForbes
: تفنگ تیرزنی که ولادیمیر پوتین را حفاظت میکندForbes - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه نوار ویدیویی از فعالیت نیروهای ویژه در جریان عملیات نظامی در اوکراین را منتشر کرد
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار رزمی واحدهای نیروهای خاص منطقه نظامی غرب در جریان عملیات ویژه در اوکراین را منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در راستای اجرای وظایف هنگام آزاد سازی مواضع استتار شده نیروهای مسلح اوکراین، گروهی از نیروهای ویژه منطقه نظامی غرب عملیات شناسایی و جستجو در پشت خط تماس با دشمن را انجام دادند.
این گروه که شامل تیمی از افسران اطلاعاتی، تک تیراندازان، مهندسان، متخصصان ارتباطات و پزشکان نظامی می‌شد، به منطقه‌ای رفتند که قرار بود واحدهای تانک سربازان اوکراینی در جریان روز در آنجا اقامت کنند. طی یک عملیات ویژه گروه گشت زنی پیشرو کشف شد که با تجهیزات سنگر پوشانده شده بود. آنها با استفاده از عامل غافلگیری و موقعیت سودمند تک تیرانداز آن را منهدم کردند.
فرمانده گروه آندری در این ویدئو می گوید: "ما در حال انجام عملیات شناسایی و جستجو بودیم و به طور تصادفی به "گروه سه نفره مخفی"دشمن برخوردیم. دشمن منهدم شد، مختصات این محل به گروه توپخانه‌ای تحویل داده شد، در نتیجه توپخانه ها ضربه دقیقی به مواضع اوکراین وارد کردند".
یک تن از نیرو های ویژه در این خصوص گفت: "در حال حاضر ما در یک منطقه جنگلی کار می کنیم، گفته می‌توانم که رصد به صفر رسیده است. وظیفه من به عنوان یک تک تیرانداز این است که گروه را در طول عملیات شناسایی و جستجو بپوشانم. همچنین شناسایی دشمن را انجام دهم، اهداف مختلف اولویت را شناسایی و آنها را نابود می کنیم".
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала