Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای خوشحال کردن هواداران بارسلونا آمدم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
خرید جدید بارسلونا برای انجام بازی برای این تیم هیجان زده است.
به گزارش اسپوتینک، روبرت لواندوفسکی که نخستین روزهای حضورش را بعنوان بازیکن بارسلونا سپری می کند در پیامی خطاب به هواداران تیم جدیدش گفت،
این ستاره لهستانی که بدون شک یکی از جذابیت های اصلی الکلاسیکوی فردا صبح در لاس وگاس است، امیوار است برای نخستین بار با پیراهن بارسا در این بازی پرتماشاگر به میدان برود.
لوا در گفتگویی اختصاصی با تلویزیون بارسلونا گفت:
"من می خواهم خوشحالی زیادی به هواداران بارسلونا بدهم. می خواهم آنها را به همان اندازه که بوده اند یا حتی بیشتر خوشحال کنم، زیرا آنها در هر حالت چه خوب و چه بد از تیم حمایت می کنند".
و در ادامه گفت:
"هواداران همیشه هستند، آنها همیشه سعی می کنند از تیم حمایت کنند. و در این فصل ما سعی خواهیم کرد تا حد امکان هواداران را شاد کنیم."
لواندوفسکی از حس و حالش برای بازی با پیراهن بارسا نیز گفت:
"می‌دانستم که این پروژه آینده بسیار خوبی دارد، هرچند سال‌های گذشته کمی سخت بود. زمانی که آنها با من تماس گرفتند، در مورد آن دو بار هم فکر نکردم، زیرا می دانستم که زمان مناسبی است. من اینجا هستم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم و به تیم کمک کنم تا در اوج باشد."
لوا معتقد است کار با پپ گواردیولا به او کمک میکند که او به زودی در بارسا سازگار شود.
او گفت:
"از زمانی که پپ مربی من بود، فکر می کنم به دلیل اینکه پپ سرمربی من بود، سازگاری با بارسلونا آسان تر خواهد بود. من فردی هستم که عاشق گوش دادن هستم."
لوا در پایان در خصوص سرمربی تیمش ژاوی نیز گفت:
"از قبل ایده و ذهنیت ژاوی را می دانستم و پس از صحبت با او نیز همین را دیدیم. فکر می کنم آماده هستم و برای همکاری با او هیجان زده هستم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала