نماینده پارلمان آلمان: آلمان به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه فرو می پاشد

© Sputnik / Sergey GuneevФлаги Германии, России и ЕС
Флаги Германии, России и ЕС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
نماینده پارلمان آلمان (بوندستاگ) فروپاشی آلمان را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سارا واگنکنشت یک نماینده آلمانی و رهبر پیشین فراکسیون پارلمانی حزب چپ، در مصاحبه با خبرگزاری dpa گفت: برلین باید جنگ اقتصادی در برابر مسکو را متوقف کند، زیرا بدون منابع انرژی روسیه قادر به ادامه حیات نیست.
Крупнейшее газохранилище Западной Европы на севере Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
فاش کردن حقیقت نگران کننده درباره قطع گاز روسیه در آلمان
این سیاستمدار گفت: "مواد خام روسیه و مهمتر از همه سوخت نسبتا ارزان شرایط لازم برای وجود یک صنعت رقابتی آلمان است که بدون آن نمی توانیم انجام دهیم. جنگ اقتصادی کشور ما را نابود خواهد کرد و به سختی به پوتین آسیب می رساند".
زاکسن مایکل کرچمر نخست وزیر آلمان، که خواستار "تجمیع" درگیری اوکراین است، از این بیانیه پشتیبانی کرد.
این کارمند دولتی همچنین گفت، که آلمان به تامین مواد خام از روسیه نیاز دارد. به همراه سارا واگنکنشت، یکی دیگر از اعضای بوندستاگ، رئیس مشترک حزب آلترناتیو برای آلمان، تینو خروپالا، با نخست وزیر زاکسن به توافق رسیدند. خروپالا گفت: حل بحران اوکراین از طریق دیپلماسی ضروری است، در غیر این صورت هرگز نمی‌توانیم به تحریم‌ها و پیامدهای فاجعه‌بار آن برای رفاه آلمان پایان دهیم. پس از آغاز عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی‌سازی و غیرنظامی‌سازی اوکراین، غرب فشار تحریم‌ها را بر مسکو افزایش داد. بسیاری از کشورها از بسته شدن دارایی های روسیه خبر داده اند، درخواست ها برای کنار گذاشتن انرژی از روسیه بلندتر شده است. این اقدامات برای خود غرب مشکل ساز شد - آنها منجر به افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала