Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد دوباره رونالدو به عربستان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو برای دومین بار پیشنهادی از فوتبال عربستان را رد کرد، پیشنهاد دومی به مبلغ 250 میلیون یورو بوده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو سوپراستار باشگاه منچستریونایتد دوست دارد تا همچنان در سطح اول باشگاه‌های اروپا بازی نماید و از این رو پیشنهاد وسوسه‌انگیز خاورمیانه‌ای را رد کرد.
کریس قصد دارد از یونایتد برود اما نه به تیم‌های پایین‌تر بلکه تیمی که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و او تا هنوز موفق به پیدا کردن چنین تیمی نشده است.
امروز رسانه‌ی اکیپ فرانسه اما مدعی شد که یک باشگاه عربستانی پیشنهادی شگفت انگیزی به کریس داشته اما رونالدو آنرا نپذیرفته است.
در این پیشنهاد، 30 میلیون یورو به منچستریونایتد داده می‌شد تا خروج رونالدو را تسهیل کند؛ سپس 20 میلیون یورو به مدیر برنامه‌ی وی ارائه شده و مبلغ 250 میلیون یورو برای تنها دو سال به کریستیانو پیشنهاد شده است.
مهاجم 37 ساله شیاطین سرخ تا پایان فصل در این تیم قرارداد دارد و یک بند تمدیدی دیگر برای یکسال در قراردادش گنجانیده شده است.
کریس تا هنوز در تمرینات پیش فصل به یونایتد نپیوسته و وضعیت را دلایل خانوادگی و شخصی عنوان کرده است. با توجه به آن‌که مندز بازگشت رونالدو به اسپورتینگ لیسبون را رد کرده ولی دو گزینه برای او مطرح است: رفتن به اتلتیکو مادرید یا ماندن در منچستریونایتد.
با این حال اکیبپ مدعی‌ست که رونالدو ماندن وی بعید است زیرا چنین چیزی یک تنزل و شکست بزرگ برای ژرژ مندس به حساب می‌آید که نتوانسته برای رونالدو تیمی در لیگ قهرمانان پیدا کند.

روز گذشته شهردار شهر مادرید که هوادار اتلتیکو مادرید است، در مورد حضور رونالدو در اتلتیکو مادرید گفته بود: "این موضوع از نظر احساسی عجیب و دو سویه است که رونالدو را با پیراهن اتلتیکو ببینیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала