Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایسون: "پولداری احساس امنیت کاذب است"

© Sputnik / Павел Лисицын /  مراجعه به بانک تصاویر مایک تایسون
مایک تایسون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
مایک تایسون مشت زن حرفه‌ای و اسبق باورمند است که زودتر از آن‌چه فکر می‌کند خواهد برد.
به گزارش اسپوتنیک؛ مایک تایسون بوکسور سابق و نامدار در پادکست اخیرش به برخی از موضوعات ماورایی مثل مرگ و احساس امنیت کاذب پولی اشاره کرده است.
تایسون 56 ساله هیچ کسی را بی تفاوت نمی‌گذارد و همیشه با جنجال یا رفتارهای ولخرجی همراه بوده است.
زندگی او سراسر حرف و حدیث‌های گوناگون است اما او همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد تا سرخط خبرها در زمان‌های مدنظرش باشد، به‌ویژه برای تجارتش در رابطه با ماری جوانا که او مدافع سرسخت آن است.
با این حال، هر از گاهی او در پادکست "هات بوکسین" نظرات بحث برانگیزی را به اشتراک می‌گذارد که فوراً به تیترهای قدرتمند تبدیل می‌شوند و این دقیقاً همان چیزی است که در آخرین نسخه برنامه او اتفاق افتاده، که به عنوان مهمان درمانگر شان مک فارلند متخصص در تروما و اعتیاد حضور داشت.

در نقطه‌ای خاص، گفتگو به موضوعات ماورایی تبدیل شد و تایسون با اعتراف شگفت انگیزی شروع به حرف زدن کرد: "البته همه ما یک روز می‌میریم. پول برای من معنایی ندارد. کسانی که فکر می‌کنند پول می‌تواند آنها را خوشحال کند این است که هرگز آن را نداشته‌اند. فکر می‌کنی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. شما فکر نمی‌کنید بانک‌ها می‌توانند سقوط کنند. وقتی پول زیادی دارید فکر می‌کنید شکست ناپذیر هستید که این درست نیست. به همین دلیل است که من همیشه می‌گویم پول یک احساس امنیت کاذب است."

او با تعجب گفت: "امنیت چیست؟ نمی‌دانم. وقتی در بانک خود پول می‌گذارید و هر هفته چک می‌گیرید و می‌توانید بقیه عمر خود را بگذرانید، آیا این امنیت است؟ آیا این بدان معناست که شما به بیماری مبتلا نمی‌شوید، نمی‌توانید تصادف کنید؟ آیا پول می‌تواند از شما در برابر آن محافظت کند؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала