Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با ارزش‌ترین باشگاه بریتانیا کدام است؟ یونایتد یا چلسی؟+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
در بریتانیا فعلا باشگاه‌های پولداری وجود دارد ولی یونایتد دیگر با ارزش‌ترین باشگاه این کشور نیست.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد دیگر با ارزش ترین باشگاه فوتبالی بریتانیا نیست.
ارقام جدید نشان می‌دهد که لیورپول و سیتی اکنون ارزش بیشتری دارند. بر اساس اطلاعات اخیر منتشر شده توسط سایت‌های شرط بندی ایمن، شیاطین سرخ اکنون 2.8 میلیارد پوند ارزش دارند. اگرچه این مبلغ قابل توجهی است، اما به میزان قابل توجهی کمتر از لیورپول و منچسترسیتی است که هر دو بیش از 3 میلیارد پوند ارزش دارند.
کاهش ارزش باشگاه با عملکرد ضعیف آنها در زمین ارتباط دارد. آنها فصل گذشته یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشتند که در آن با کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر (58) به پایان بردند. فُقدان فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده و عدم اطمینان پیرامون کریستیانو رونالدو نیز کمکی نمی‌کرد.
منچستریونایتد از آخرین فصل سرمربیگری سر الکس فرگوسن در سال 2013، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نشده و سیتی و لیورپول مدعی پنج عنوان قهرمانی قبلی بودند.
دو تیم برتر انگلیس هنوز تا حدودی از با ارزش‌‌ترین باشگاه‌های اروپا عقب هستند. بایرن مونیخ در صدر فهرست قرار دارد زیرا قهرمان بوندسلیگا بیش از 4 میلیارد پوند ارزش دارد. رئال مادرید به تازگی از باشگاه مرسی ساید در رده دوم عقب افتاده، زیرا قهرمان اروپا بیش از 3 میلیارد پوند ارزش دارد.
چرا منچستریونایتد از نظر ارزش باشگاهی از لیورپول و سیتی عقب افتاده است؟
شیاطین سرخ سال‌هاست که به یک آشوب تبدیل شده‌اند و به نظر می‌رسد که این ناهماهنگی بالاخره به قهرمان 20 دوره انگلیس رسیده است.

ادیت ریدز از SafeBettingSite وقتی از او پرسیده شد که چرا فکر می‌کند منچستریونایتد در رتبه بندی ارزشیابی سقوط کرده گفت: "منچستریونایتد فعلی با زمانی که بر فوتبال انگلیس تسلط داشت، چه در داخل و چه خارج از زمین، فاصله زیادی دارد. سقوط این تیم به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله عملکرد ضعیف آن در سال‌های اخیر و بازنشستگی سرمربی افسانه‌ای آن سر الکس فرگوسن. با این حال، بزرگترین عامل احتمالا افزایش رقابت از سوی بزرگترین رقبای آن لیورپول و منچسترسیتی است."

با وجود افت یونایتد در رتبه بندی، آنها همچنان یکی از با ارزش‌ترین برندها هستند. این گزارش ادعا می‌کند که ارزش برند تیم با 12 درصد رشد به 3.4 میلیارد یورو رسیده است. رشد پایگاه جهانی طرفداران قوی تیم و توانایی آنها برای جذب درآمد قابل توجه از حمایت مالی، علی‌رغم اُفت فرم آنها در زمین، عوامل کلیدی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала