Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فعال شدن اهرم دوم مالی بارسلونا؛ 400 میلیون تزریق پول تازه+ عکس

© REUTERS / Albert Geaباشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea
باشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
وضعیت اقتصادی بارسلونا هر روز بهتر می‌شود و نسبت به روزهای گذشته بهبود می‌یابد و لاپورتا با تیم کاری خود همچنان به دنبال تقویت مالی باشگاه است.
به گزارش اسپوتنیک؛ وضعیت اقتصادی بارسلونا که در حال شکسته شدن بود پس از آمدن لاپورتا حالا حداقل در کوتاه مدت همچنان رو به بهبود است.
بلوگرانا در تازه‌ترین مورد دومین اهرم مالی را فعال کرده که 15 درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به "جاده ششم" برای 25 سال آینده فروخته است. این توافق به این معناست که بلافاصله 400 میلیون یورو به خزانه باشگاه تزریق می‌شود.
به گزارش اسپورت، در حالی‌که این قرارداد می‌تواند تا اوایل پنجشنبه اعلام شود ولی حداکثر تا جمعه رسمی خواهد شد.
بارسلونا قبلا 10 درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به همان شرکت سرمایه گذاری آمریکایی به مبلغ 200 میلیون یورو در اوایل تابستان فروخت. این بدان معناست که "جاده ششم" تا 25 سال آینده 25 درصد از حقوق تلویزیونی باشگاه کاتالان را در اختیار خواهد داشت.
اکسیجن برای خزانه بارسلونا
این قرارداد به این معنی است که بارسلونا می‌تواند در مورد مسائل مالی خود نفس راحتی بکشد. این باشگاه همچنان در حال کار بر روی فروش برخی از بازیکنان خود قبل از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی است تا صورت‌حساب دستمزدش را کاهش دهد.
با این حال، برای ثبت نام بازیکنان، بارسا همچنان باید سومین اهرم مالی خود را فعال کند. باشگاه به دنبال فروش بخشی از استودیو بارسا برای انجام این کار است.
هجوم خریدهای اخیر آن‌ها باعث شده تا یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ مطمئن نباشد که چگونه ممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала