Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عقب‌نشینی ستاره بارسا: نگفته‌ام بهتر از رئال هستیم

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
رافینیا، ستاره برازیلی بارسلونا که به تازگی به این تیم پیوسته است، می‌گوید که رسانه‌های مادریدی صحبت‌های او را تغییر داده‌اند و او نگفته که بارسا بهتر از رئال است.
به گزارش اسپوتنیک، رافینیا وینگر برازیلی که به تازگی از لیدز به بارسلونا پیوست، بامداد چهارشنبه اولین بازی خود به عنوان بازیکن بلوگرانا انجام داد و نخستین گُل خود را نیز به ثمر رساند.
این بازیکن برای دومین بازی بارسا برابر رئال مادرید اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت که بلوگرانا بهتر از لوس بلانکوس است.
او پس از بازی برابر اینترمیامی به خبرنگاران در این مورد گفت:" بارسا تیم بزرگی است که بازیکنان با استعدادی در آن حضور دارند. بارسا همچنین مدیران خوبی دارد و باید برای قهرمانی در تمامی مسابقات بجنگد. یک بازیکن همیشه سعی می‌کند به هر تیمی گل بزند، اما گلزنی در دربی اهمیت بسیار بیشتری دارد. از نظر من، ما بهتر از رئال مادرید هستیم."
رافینیا امروز در یک استوری انستاگرام، اعلام کرد که هرگز نگفته بارسا بهتر از رئال است و رسانه‌های مادریدی حرف‌های او را تحریف کرده‌اند.
او در انستاگرام نوشت:" من می‌خواهم چشم مردم را باز کنم که چگونه مطبوعات مادرید همه چیز را دستکاری می کنند! هرگز نگفته‌ام "ما بهتر از مادرید هستیم". گول نخورید و اشتراک گذاری اخبار جعلی را متوقف کنید."
رئال و بارسا بامداد یکشنبه در لاس وگاس به مصاف هم خواهند رفت و دیده شود که این بازیکن عملکردش در آن دیدار چگونه خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала