رسانه: بیش از نیمی از آلمانی‌ها کمتر حمام می‌کنند

© Depositphotos.com / LopoloДевушка в душе
Девушка в душе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
براساس مقاله روزنامه بیلد با استناد به نتایج یک نظرسنجی INSA، بیش از نیمی از آلمانی‌ها کمتر و سریعتر حمام می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله آمده است که "فراخوان‌های ائتلاف چراغ راهنمایی (سوسیال دموکرات‌های سرخ، لیبرال‌های زرد و سبرها) برای صرفه‌جویی بر آلمانی‌ها تاثیر گذاشت! به‌طور مثال، 62 درصد از مردم آلمان در هنگام رفتن به حمام آب را صرفه‌جویی کرده‌اند، در حالی که 35 درصد مانند گذشته رفتار می‌کنند.
در عین حال، در خط مقدم یعنی کسانی‌که "‌کمتر حمام می‌کنند" رای دهندگان سبز هستند: 33 درصد از آنها اکنون فرصت دارند در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به قبل از اعمال تحریم‌ها علیه روسیه دوش بگیرند، همین تعداد نیز کمتر حمال می‌کنند. در گروه های دیگر رای دهندگان، تنها 9 تا 18 درصد در حال حاضر کمتر و در مدت زمان کمتری نسبت به قبل دوش می‌گیرند.
اما رای دهندگان چپ و آلتراناتیو برای آلمان رفتار وحشتناکی دارند: تنها تعداد کمی از آنها تصمیم گرفتند در مدت زمان کوتاه‌تری حمام کنند: تنها 28 تا 29 درصد از آنها در هنگام رفتن به حمام آب را در مقابل 37-43 درصد به طور متوسط در کشور، صرفه‌جویی می‌کنند.
بر اساس این نظرسنجی، تقریباً یک نفر از هر دو آلمانی (45 درصد) اقدامات لازم را برای نگه داشتن در دوران "زمستان بدون گاز روسیه" با امکانات خود انجام دادند، در حالی که 44 درصد آلمانی ها قصد دارند در تظاهرات علیه قیمت بالای انرژی شرکت کنند.
Кошка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
مبارزه با روسیه؛ از آلمانی‌ها خواسته شد مانند پشک شستشوی صورت نمایند
آلمان نیز مانند سایر کشورهای غربی پس از اعمال تحریم های گسترده علیه مسکو در واکنش به عملیات ویژه ارتش روسیه در اوکراین، با افزایش شدید قیمت سوخت مواجه شده است. عمدتاً بخش مالی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته بود که ضربه خورد، اما بسیاری از کشورها قصد خود را برای کنار گذاشتن منابع انرژی روسیه اعلام کردند.
کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی بی‌سابقه خواند اما تاکید کرد که آنها برای چنین پیشرفت رویدادها پیشاپیش آماده شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала