Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع فرناندز از هم‌وطنش: به تصمیم رونالدو احترام بگذاریم

© REUTERS / MASSIMO PINCAManchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal
Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
ستاره پرتگالی می‌گوید منچستریونایتد باید به تصمیم کریستیانو رونالدو احترام بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، کسب رتبه ششم در لیگ برتر، این بدان معناست که منچستریونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان غایب خواهد بود و این بدترین اتفاق ممکن برای کریستیانو رونالدو است.
اما برونو فرناندز که در تیم ملی پرتگال نیز با رونالدو هم تیمی است، اعلام کرد که دلیل غیبت او در تور پیش فصل را نمی داند و از اظهارنظر در مورد آینده هموطنش خودداری کرد.
فرناندز در خصوص غیبت گفت:
"من نمی‌خواهم در این موضوع دخالت کنم، بدیهی است که باید به تصمیم همه احترام بگذاریم. من نمی‌دانم کریستیانو به باشگاه و به سرمربی چه گفته است، نمی‌دانم چه چیزی در سر او می‌گذرد، اما ما باید به فاصله‌ای که ایجاد کرده احترام بگذاریم."
فرناندز در ادامه گفت:
"تنها چیزی که از کریستیانو پرسیدم این بود که آیا همه چیز در خانواده خوب است یا خیر. او هم به من گفت چه خبر است، همین، نه چیز بیشتر."
ستاره پرتگالی در پایان گفت:
"کریستیانو بهترین گلزن ما در فصل گذشته بود. اما واضح است که این به عهده من نیست، وظیفه باشگاه است که انتخاب کند و کریستیانو هم انتخاب خودش را دارد. همانطور که گفتم نمی‌دانم چه در سر دارد."
تن‌هاخ این هفته گفت که نمی‌داند رونالدو چه زمانی به تیم ملحق می‌شود. اما اگر بماند همه چیز را حول محور او در تیم خواهد ساخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала