Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌های رئال به روی رونالدو باز نمی‌شود

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
رئال مادرید هیچ برنامۀ برای بازگرداندن رونالدو ندارد و جذب این بازیکن باتجربه خلاف سیاست‌های فعلی باشگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که بین سال های 2009 تا 2018 برای رئال مادرید بازی کرد و در 438 بازی، 450 گل به ثمر رساند و به این تیم کمک کرد تا چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند، این روزهای بار دیگر به کهکشانی‌ها لینک شده است.
کریستیانو در این تابستان به دنبال جدایی از منچستر یونایتد است و گزینه‌های مختلف را بررسی می کند. فوق ستاره پرتگالی، اخیراً به پایتخت اسپانیا سفر کرد و این گمانه‌زنی را برانگیخت که او قرار است با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال درباره بازگشت به برنابئو دیدار و گفت‌وگو کند.
با این حال، روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید احتمال بازگشت رونالدو به برنابئو وجود ندارد زیرا او جذب وی خلاف سیاست‌های فعلی باشگاه است. رئال مادرید در این سال‌ها همواره به دنبال بازیکنان جوان بوده است و دو نمونه مهم برای این قضیه وینیسیوس و رودریگو هستند.
رونالدو در حال حاضر 37 ساله است و این قضیه باعث می‌شود که رئال مادرید به سراغ او نرود. به خصوص اینکه رئال با برنامه‌هایی که داشته و بازیکنان جوانی که جذب کرده در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا هم به قهرمانی رسیده است.
این در حالی‌ست که چلسی، بایرن مونیخ و پاریسن‌جرمن از جمله باشگاه‌های مطرح اروپایی هستند که احتمال انتقال او را رد کرده اند و رونالدو نیز پیشنهاد بسیار سودآور یک باشگاه عربستانی را رد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала