Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست عجیب از دی‌یونگ؛ به جای یونایتد به چلسی برو+ عکس

© REUTERS / Eric Gaillardفرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا
فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
از فرانکی دی‌یونگ خواسته شده است که بارسلونا را به مقصد چلسی ترک نماید نه منچستریونایتد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فرانکی دی‌یونگ ستاره هالندی بارسلوونا به صورت جدی در بازار تابستانی فعلی از سوی منچستریونایتد مورد رصد قرار گرفته و بارها مذاکرات نیز انجام شده است که نتیجه‌ی آن واضح نیست.
اما حالا در تازه‌ترین مورد نشریه‌ی اسپورت اسپانیا مدعی‌ست که هافبک کاتالان‌ها علاقه‌ای به امضای قرارداد با شیاطین سرخ ندارد و ترجیح می‌دهد در عوض به چلسی برود.
گابی آگبونلاهور مهاجم سابق استون ویلا از آبی‌ها خواسته که این انتقال را انجام دهند.

او به "تاک اسپورت بریک فست" اظهار داشت: "مدتی است که درباره منچستریونایتد صحبت می‌کنم که چندان جذاب نیست و هواداران آن را دوست ندارند. آنها نمی‌توانند واقعیت‌های مستقیم را کنترل کنند. دی یونگ، اگر بارسلونا را ترک کند، نمی‌خواهد به منچستریونایتد برود. نقل قول‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد او بایرن مونیخ و چلسی را ترجیح می‌دهد. چون اگر تیمی را در لیگ برتر انتخاب کند چلسی را انتخاب می‌کند."

بارسلونا خرید از دی یونگ را پنهان نکرده و او در تمام تابستان هدف اصلی یونایتد بوده است. روئسای باشگاه ریچارد آرنولد و جان مورتاگ اخیراً در این شهر اسپانیایی دیده شده‌اند که تلاش می‌کنند به توافق برسند.
و اگرچه دی یونگ نمی‌خواهد ترک کند، غول‌ کاتالان باید او را از فهرست دستمزدهای بلند کنار بگذارد تا بازیکنان جدیدی را به نام روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن ثبت کند.
گفته می‌شود که او در مورد نحوه عملکرد یونایتد نگرانی واقعی دارد و نظر این بازیکن این است که مدیریت آن به طور "نامنظم" اداره می‌شود.
علاوه بر این، او به ایده جابجایی به استمفورد بریج با توجه به این‌که چلسی به فوتبال لیگ قهرمانان اروپا افتخار می‌کند، بسته نیست و گفته می‌شود از "پروژه" و "ساختاری" که تحت مدیریت مالک جدید تاد بوهلی ساخته می‌شود قدردانی می‌کند.

آگبن‌لاهور افزود: "آنها مشکلاتی دارند و مدتی طول می‌کشد تا شانس قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان را پیدا کنند."

آیا دی یونگ می‌خواهد از بارسلونا که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند، به منچستریونایتد که بازی نمی‌کند برود؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала