افشاگری جو بایدن در مورد سلامت خودش

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا روز چهارشنبه فاش کرد که مبتلا به سرطان است.
به گزارش اسپوتنیک، بایدن در طول سخنرانی خود در ماساچوست در مورد اثرات انتشار گازهای گلخانه ای از پالایشگاه های نفت در نزدیکی خانه دوران کودکی خود در کلیمونت، دلاور صحبت کرد.
او گفت: به همین دلیل است که من و بسیاری از افرادی که با آنها بزرگ شده‌ام سرطان داشتیم و توضیح می‌دهد که چرا دلاور بالاترین نرخ سرطان را در کشور دارد.
متعاقباً کاخ سفید در واکنش به اظهارات بایدن که درباره ابتلا به سرطان صحبت کرده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهور امریکا پیش از آغاز دوره ریاست‌جمهوری خود مبتلا به سرطان پوست نبوده است و سرطان او پیش از ورود به کاخ سفید درمان شده بود.
براساس گزارش نیویورک پست، کوین اوکانر، داکتر رئیس‌جمهور امریکا، سال گذشته گزارشی از سلامت او را منتشر کرد که در آن به سرطان فعلی اشاره نشده بود. قبل از ریاست‌جمهوری، بایدن چندین ضایعه پوستی غیر ملانومایی از وی برداشته شد، در حالی که اوکانر ظاهرا آنها را به این واقعیت نسبت داد که رهبر امریکا در دوران جوانی خود زمان زیادی را زیر نور خورشید گذرانده است.
بایدن، که امسال 80 ساله می‌شود، مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ است. سلامت جسمی و ذهنی بایدن، از مدت‌ها پیش مورد تردید بوده است. او بارها در سخنرانی‌های خود دچار فراموشی شده است، یا هنگام بالارفتن از پلکان طیاره تعادل خود را از دست داده است. برگه حاوی اطلاعات درباره سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های او که به برگه تقلب بایدن مشهور شده است نیز از نگاه برخی منتقدان نشان‌دهنده زوال عقل او است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала