پوتین آغاز عصر جدید تاریخ جهان را اعلام کرد

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور پوتین عازم دوشنبه شد
رئیس جمهور پوتین عازم دوشنبه شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
عصر جدیدی در تاریخ جهان طلوع می کند، زمانی که تنها دولت های مستقل قادر به ایجاد پویایی رشد هستند. این را ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 20 جولای در مجمع "مفکوره های قوی برای زمان جدید" بیان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت: "هر قدر که نخبگان غربی، به اصطلاح فراملی برای حفظ نظم موجود تلاش کنند، دوران جدیدی در تاریخ جهان در راه است. فقط دولتهای واقعاً مستقل می توانند پویایی رشد بالا را تضمین کنند، در معیارها و کیفیت زندگی، حفاظت از ارزش های سنتی و آرمان های انسانی عالی، الگوهای توسعه ای که در آن فرد نه وسیله، بلکه به عالی ترین هدف تبدیل شود، به نمونه ای برای دیگران تبدیل شود".
عصر جدید روابط روسیه و چین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2018
عصر جدید روابط روسیه و چین
رهبر روسیه تأکید کرد که "تحولات انقلابی" شتاب، قدرت می‌یابد و تغییرات غیرقابل برگشت است.
وی افزود: هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی، مبانی و اصول نظم هماهنگ جهانی ، عادلانه‌تر، اجتماعی‌گراتر و باامن در حال توسعه جایگزین نظم موجوده است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نظم جهانی تک قطبی که تا آن زمان وجود داشت، توقف برای توسعه تمدن است.
وی همچنین اظهار داشت که غرب نمی تواند الگوی آینده خود را ارائه دهد، زیرا مدل سلطه کامل ناعادلانه است.
رئیس جمهور روسیه در 17 جون اعلام کرد که دوران تک قطبی به رهبری ایالات متحده در عرصه بین المللی به پایان رسیده است. حالا، نقش دولت ها و مناطق در حال توسعه پویا به طور قابل توجهی در حال افزایش است و پوتین مطمئن است که دیگر نمیتوان منافع آنرا نادیده گرفت. وی با یادآوری اینکه هیچ چیز ابدی نیست، تصریح کرد: پس از تغییرات متلاطم، همه چیز مانند گذشته نخواهد بود.
عصر جدید فضانوردی آغاز میگردد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2020
عصر جدید فضانوردی آغاز میگردد
در همان روز، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده گفت که منشاء بحران کنونی در جهان در افول الگوی نظم جهانی آمریکایی محور است.
پیش از آن، در 25 مارچ، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، خاطرنشان کرد که روابط بین‌الملل در حال تجربه تنش است، این در نتیجه تمایل خستگی‌ناپذیر غرب، با قلاب یا باجگیری، برای حفظ سلطه خود در امور بین‌الملل، به انقیاد در حال وقوع است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала