لاوروف: درخواست‌های تحمیلی بروکسل به ممانعت و عصبانیت کشورهای اتحادیه اروپا می انجامد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: درخواست‌های تحمیلی بروکسل به ممانعت و عصبانیت کشورهای اتحادیه اروپا می انجامد
 لاوروف: درخواست‌های تحمیلی بروکسل به ممانعت و عصبانیت کشورهای اتحادیه اروپا می انجامد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت، خواسته های تحمیل شده از بروکسل شروع به ایجاد مانع و عصبانیت کشورهای اتحادیه اروپا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت، خواسته های تحمیل شده از بروکسل شروع به ایجاد مانع و عصبانیت کشورهای اتحادیه اروپا کرده است.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با ریانووستی و RT گفت: غرب با مسلح کردن اوکراین می خواهد روسیه را علیه کشورهای اروپایی فشار دهد.
لاوروف گفت: "همکاران آمریکایی و انگلیسی، (آنگلوساکسون)، با حمایت فعال آلمانی ها و لهستانی ها و کشورهای بالتیک، آنها واقعاً می خواهند این جنگ را به یک جنگ واقعی تبدیل کنند و روسیه را علیه کشورهای اروپایی سوق دهند.
این برای آمریکایی‌ها مفید است، زیرا آنها در آن سوی تنگه‌ها، آن سوی اقیانوس‌ها نشسته‌اند و دور هستند.
وزیر افزود: آنها به معنای واقعی کلمه از هر گونه گام سازنده دوری می‌شوند، آنها به معنای واقعی کلمه نه تنها با سلاح‌ها پمپاژ می‌شوند، بلکه مجبور می‌شوند از این سلاح‌ها استفاده کنند، این واقعیت که مربیان و متخصصان خارجی در آنجا نشسته‌اند و به همه این سیستم‌های HIMARS و غیره خدمت می‌کنند . وی همچنین می گوید که دیگر مدت ها پیش این راز نیست.
او گفت که آونگ اکنون از سمتی که با ادغام سریع همراه بود حرکت می کند، اکنون در جهت دیگری حرکت می کند، زمانی که خواسته های تحمیل شده از بروکسل، که همانطور که گفتم، همیشه بر اساس توافقات قانونی نیست، شروع به آزار می کند. و از ساختن زندگی ملی داخلی کشورها مطابق با سنت ها و مذهب خود جلوگیری کنند.
لاوروف به عنوان مثال، مجارستان را ذکر کرد که اتحادیه اروپا در مورد ترویج ارزش‌های غیرسنتی به آن پایبند است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала