Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد اولیه "چلسی" به مدافع مدنظر بارسا رد شد

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
سویا پیشنهاد اولیه چلسی برای به خدمت گرفتن ژول کونده را رد کرد و خواهان افزایش رقم پیشنهادی باشگاه لندنی است.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال ژول کونده مدافع فرانسوی سویا است و برای به خدمت گرفتن این بازیکن با بارسلونا رقابت خواهد کرد.
آبی‌ها برای انتقال کونده، امروز پیشنهاد به ارزش 50 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو متغیر به سویا ارائه داد و این پیشنهاد ساعتی پس از این که باشگاه اندلسی رسید، رد شد.
سویا حاضر نیست تا کونده را با مبلغ کمتر از 65 میلیون یورو به فروش برساند و به همین دلیل پیشنهاد اولیه تیم لندنی را رد کرده و به آن‌ها خبر داده که در صورت عدم افزاش پیشنهاد شان این بازیکن را به تیم دیگری خواهد فروخت.
در حالی که اولین پیشنهاد چلسی به کونده رد شده است، گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که این بازیکن با بارسلونا به توافق شخصی دست یافته و در صورتی که دو باشگاه به توافق برسند، این بازیکن راهی نیوکمپ خواهد شد.
پاریسن‌جرمن دیگر مشتری کونده است و این باشگاه نیز بزودی پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی ارائه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала