روسیه: اجلاس سران در تهران اجازه می دهد تا در مورد همه موضوعات گفتگو شود

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ
Здание Министерства иностранных дел РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه روسیه بیان داشت: نشست تهران به شرکت کنندگان اجلاس این امکان را فراهم می‌کند تا در مورد همه مسائل مهم و مورد علاقه گفت و گو صورت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که نشست سران روسیه، ایران و ترکیه 19 جولای در تهران به رهبران این امکان را می دهد تا در مورد همه موضوعات مورد علاقه گفتگو کنند.

سرگئی ورشینین گفت: "نشست بسیار مهمی در تهران با حضور سران روسیه، ترکیه و ایران برگزار می شود. ما این قالب را فرمت آستانه می نامیم، زمانی که از جمله برای تعامل این کشورهای پیشرو در راستای منافع حل و فصل سوریه ایجاد شد."

وی در ادامه افزود: "امروز، مانند هر اجلاس سران، باید با تصمیم شرکت کنندگان اجازه داد تا در مورد همه موضوعات مورد علاقه این سه کشور بحث و گفتگو شود."
پیش از این، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه در گفت‌وگو در گفت و گو با رادیو تلویزیون دولتی ایران که روز دوشنبه از شبکه روسیا 24 پخش شد، اظهار داشت که از تجربه روند آستانه می توان برای حل و فصل اوضاع افغانستان استفاده کرد.
به گفته وی با توجه به تجربه به دست آمده و پایبندی به قوانین بین المللی، نشست های چنین قالبی می تواند به حل وضعیت این کمک کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала